سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممانعت افراد مسلح از رسيدن کمکها به آوارگان اردوگاه يرموک

عضو کميته مرکزي جنبش فتح گفت افراد مسلح از ورود کمکها براي باقي‌مانده آوارگان فلسطيني در اردوگاه يرموک در اطراف دمشق جلوگيري مي‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) ؛ محمود زکي گفت دولت سوريه خواستار کمک رساني به فلسطينيان در محاصره در اردوگاه يرموک شده است اما افراد مسلح اجازه ورود کمکها را نمي دهند. 

18 هزار فلسطيني از مجموع 250 هزار فلسطيني در اردوگاه يرموک باقي مانده‌اند.وي تصريح کرد توافق شده است دو هزار سبد غذايي که هر کدام حاوي 30 کيلوگرم مواد غذايي است براي آوارگان فلسطيني در يرموک فرستاده شود اما افراد مسلح از ورود اين محموله جلوگيري کرده اند. 

وي افزود 18 هزار فلسطيني در اين اردوگان در گروگان افراد مسلح هستند. زکي گفت دولت سوريه و طرف هاي ذيربط در اين کشور دستور داده‌اند به فلسطينيان تحت محاصره به سرعت کمک رساني شود.

وي خاطر نشان کرد سياست سوريه در قبال فلسطينيان مقيم اين کشور از سال 1948 ميلادي تاکنون نمونه بوده و به فلسطينيان حقوق کامل شهروندي اعطا و در عين حال اجازه داده شده است براي حفظ حق بازگشت هويت فلسطيني خود را نيز داشته باشند. 

زکي گفت ملت فلسطين اميدوار است سوريه از وضع کنوني خارج شود.اين عضو کميته مرکزي جنبش فتح تصريح کرد دولت سوريه از سياست فلسطينيان در زمينه مداخله نکردن در امور داخلي اين کشور حمايت مي کند و به اردوگاه يرموک فرصت داد که از اين بحران فاصله بگيرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.