سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: هیچ پيش‌شرطی را براي حضور در ژنو 2 نمي‌پذيریم/ منتقدان داخلي، دلسوزان نظام هستند ، واكنش آیت‌الله شبستری به اظهارات اخير نجفي درباره قليان ، "محمدجواد لاریجانی" مهمان امشب گفتگوی ویژه خبری و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

هیچ پيش‌شرطی را براي حضور در ژنو 2 نمي‌پذيریم/ منتقدان داخلي، دلسوزان نظام هستند



سخنگوي وزارت خارجه کشورمان گفت: معتقديم منتقدان، دلسوزان نظام هستند، بنابراين ناقدان دلسوز را جزو بدخواهان اعلام نمي‌کنيم و در اين خصوص تفکيک قائليم و اميدوار هستيم با اجماع ملي در اين مذاکرات به نتيجه برسيم.

واكنش آیت‌الله شبستری به اظهارات اخير نجفي درباره قليان
 عضو مجلس خبرگان رهبري گفت:ضرر قليان كمتر از مصرف مشروبات براي بدن انسان نيست و مصرف اين مورد اگر ديگر دخانيات هم در كنارش باشد، بسيار بدتر است.

بی‌اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکا بیشتر از گذشته است
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به عملکرد دولت آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی از جمله انگلیس، سوءظن ایرانی‌ها در مورد آن‌ها با ده‌ها دلیل و اسناد متقن و شواهد بدون خدشه همراه است.

"محمدجواد لاریجانی" مهمان امشب گفتگوی ویژه خبری

"محمدجواد لاریجانی" مهمان امشب (سه‌شنبه) گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما است.

تحریم‌ها بر نیروی هوایی ارتش ایران هیچ تأثیری نداشته است

 فرمانده نیروی هوایی فدراسیون روسیه گفت: توانمندی نیروی هوایی ارتش در ساخت قطعات و تجهیزات و بازآماد هواپیماها حاکی از آن است که تحریم‌ها هیچ تأثیری بر این نیرو نداشته است.

رانت‌خواری همچون سلول‌های سرطانی در حال تکثیر است/ عقلانیت و تدبیر را در مذاکرات مدنظر قرار دهیم

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: رانت‌خواری با سرعت فوق‌العاده‌ای همچون سلول‌های سرطانی درحال تکثیر است لذا رئیس‌جمهور باید مانع از ادامه این تخلفات شود.

ضرورت اهتمام ويژه مسئولان به مشکلات شهر مرزي آستارا

 نماينده مردم آستارا در نطق ميان دستور خود ضمن برشمردن برخي از مشکلات حوزه انتخابيه‌اش خواستار رسيدگي مسئولان به اين موارد شد.

انتزاع بخشی از هرمزگان و الحاق آن به فارس عواقب خطرناکی به دنبال دارد

 نماینده مردم استان هرمزگان در نطق میان دستور خود اظهار داشت: مصوبه دولت در انتزاع بخشی از هرمزگان و الحاق آن به فارس باعث به خطر افتادن امنیت استان می‌شود و عواقب بسیار خطرناکی را به دنبال خواهد داشت

بررسي تحقيق و تفحص از شرکت ملي نفت در جلسه امروز کميسيون انرژي + متن تحقيق و تفحص متقاضي تحقيق و تفحص از شرکت ملي نفت از بررسي موضوع تحقيق و تفحص از شرکت ملي نفت در جلسه امروز کميسيون انرژي و با حضور مسئولين اين شرکت خبر داد.

رعايت قانون نزديک‌ترين مسيرِ رسيدن به عدالت است / از افراطي‌گري و خشونت لطمه خورده‌ايم
عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به جایگاه اعتدال در فعالیت‌های دولت یازدهم گفت: استانداران باید منادی عدالت در استان خود باشند و عدالت به عنوان بخشی از الگوی دینی در جامعه پیاده شود.

برگزاري نشست فراکسيون اصولگرايان مجلس با وزيران پيشنهادي

 نشست مجمع عمومي فراکسيون اصولگرايان با حضور وزيران پيشنهادي عصر امروز برگزار مي‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.