سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سریعترین اینترنت خاورمیانه با سرعت 500 مگابایت در امارات

شرکت "اتصالات" امارات متحده عربی به عنوان بخشی از خدمات "eLife" سریع ترین سرویس اینترنت منطقه خاورمیانه ارائه می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربيه؛ این شرکت سرویس جدید خود را روز یکشنبه با شروع سی و سومین دوره هفته فناوری "جیتکس"، در مرکز تجارت جهانی دبی اعلام کرد که تا 24 اکتبر 2013 ادامه خواهد یافت .

شرکت "اتصالات" در این باره توضیح داد که سرویس اینترنت جدید با سرعت 500 مگابایت در ثانیه مقام اول را در خاورمیانه خواهد داشت.

"راشد آل ماجد العبار"، معاون امور خدمات خانگی "اتصالات" ارائه خدمات اینترنتی با سرعت بالا را انقلابی در تجربه مشترکین برای استفاده از اینترنت جهت حصول اطمینان از حداکثر سرعت برای دانلود و پخش محتوا توصیف کرد .

وي افزود : "هدف از ارائه چنین سرعتی مشارکت در توسعه زمینه های دیگری مانند خانه های هوشمند و شهرهای هوشمند است که به اینترنت با سرعت بالا برای انجام تماس سریع از طریق شبکه های مطمئن نیازمند است.

شیخ "محمد بن رشید آل مکتوم"، نائب رئیس امارات متحده عربی، نخست وزیر و حاکم دبی، شنبه گذشته آغاز اجرای طرح تبدیل دبی به شهری هوشمند را اعلام کرد. 

بر اساس این طرح کلیه تاسیسات و خدمات شهری از طریق سیستم های الکترونیکی هوشمند متصل به یکدیگر اداره شده، ارائه اینترنت با سرعت بالا برای شهروندان و همه افراد در اماکن عمومی تضمین می گردد.

گفتنی است که خدمات گسترده " eLife " شامل تماس های بین المللی و محلی رایگان، خدمات مجانی "هات سپوت"، خدمات پست الکترونیک و دانلود با سرعت بالا است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.