سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ شهرداری ها در ازای ارایه طرح زیست محیطی:

عوارض واحدهای صنعتی آلاینده را دریافت کنند

استاندار اصفهان گفت: مقرر شد تا از این پس تمامی شهرداری ها و دهیاری ها با ارائه طرح های خود عوارض واحدهای صنعتی آلاینده را دریافت و از آن برای حفاظت از محیط زیست استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگر پور  در نشست خبری رئیس سازمان محیط زیست کشور با اصحاب رسانه در محل استانداری اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگاری پیرامون عوارض واحد های آلاینده و نحوه توزیع آن اظهار کرد: در سال بودجه ای میان00 10 تا 1200 میلیارد ریال در استان برای اینکار وصول می شود و همه در استان مصرف می شود.

وی افزود: بر اساس قوانین کمیسیونی در این باره پیش بینی شده است که نحوه توزیع این بودجه را مشخص می کند و امسال از 1200 میلیارد ریال عوارض 700 میلیارد آن به اصفهان و 500 میلیارد دیگر آن را به شهر های دیگر استان اختصاص داده اند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه این کمیسیون از نحوه مصرف این بودجه با خبر نبود مقرر شد تا از این پس تمام شهرداری ها و دهیاری ها با ارائه طرح های خود این بودجه برای حفاظت از محیط زیست مصرف شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بارور کردن ابرها، بیان کرد: من خود پدر این فناوری در ایران هستم و این فناوری می تواند 10 تا 15 درصد افزایش باروری به وجود بیاورد و اگر وضعیت ابرهای استان به گونه ای باشد که بتوان چنین کرد حتما این کار را انجام خواهیم داد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.