سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"بانک دي "صدر نشين بيشترين حجم معاملات بازار "فرابورس"

بانک دی با وجود کاهش قیمت 3.8درصدی همچنان با معامله 9.1میلیون سهم به ارزش 14.9 میلیارد ریال در صدر بیشترین حجم معاملات شد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،امروز 30 مهر ماه ،68 میلیون اوراق به ارزش 1198میلیارد ریال از سوی سهامداران در 16هزارو 776نوبت به ثبت رسید و شاخص فرابورس با کاهش 2.1درصدی در ایستگاه 819.8 واحد متوقف شد.

بانک دی با وجود کاهش قیمت 3.8درصدی همچنان با معامله 9.1میلیون سهم به ارزش 14.9 میلیارد ریال در صدر بیشترین حجم معاملات نشست و هر سهم آن نرخ 1628ریال را به ثبت رساند. از سوی دیگر کمترین حجم معاملات از آن مرجان کار با معامله 5370 سهم شد؛ هر چند در پایان معاملات هر سهم با رشد اندکی روبرو شد و به قیمت 7364ریال رسید.

در میان شرکت های فرابورسی بیشترین رشد قیمت را داروسازی تولید دارو ،گسترش سرمایه گذاری ایرانیان و بیمه میهن داشتند و بیشترین کاهش قیمت هم نصیب پالایش نفت تهران ،کویر تایر ، فولاد آلیاژی یزد و پالایش نفت لاوان شد.

امتیاز تسهیلات مسکن نوسان قیمت را شاهد بود به طوری که امتیازتسهیلات مسکن اسفند 89 با رشد4.3درصدی و بیشترین افزایش به نرخ 399 هزار و 994 ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن دی90 با بیشترین کاهش  382هزار و 886 ریال قیمت خورد.
 
در بازار ابزار های نوین مالی بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش 285هزار برگه اوراق اجاره پارس تعلق داشت. پس از آن معامله ، 96هزار و 930 برگه اوراق اجاره مپنا  و 56هزار و  160 برگه اوراق مشارکت نفت فصلی به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفت.

نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی شهریور به منظور تأمین مالی شرکت لیزینگ رایان سایپا 29مهر، پس از پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق و نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت بین المللی توسعه ساختمان،پس از پرداخت سود علی الحساب سه ماهه اوراق و همچنین نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت پتروشیمی کازرون بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت معامله شدند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، فرابورس ، شاخص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.