سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی استعفای محمد رویانیان؛

هیئت مدیره پرسپولیس تشکیل جلسه داد

هیئت مدیره پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد و در این نشست موضوع استعفای رویانیان به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران منابع غیر رسمی خبر می‌دهند در جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس ،مباحثی مطرح شد که قابل انتظار نبود و موکول کردن تصمیم گیری نهایی درباره ادامه کار محمد رویانیان بیانگر این حقیقت است که سردرگمی هایی وجود دارد.

 همین منابع مدعی هستند که از بیرون مجموعه پرسپولیس از سوی نهادهای تصمیم گيرنده فشارهایی وجود دارد هرچند شرایط فعلی تیم در لیگ برتر و نزدیک شدن سرخپوشان در صدر جدول پس از سه سال و اندی تصمیم گیری را دشوار نکرده است.

به هر حال تعلل و تردیدی که در بخش مدیریت پرسپوليس وجود دارد این فرضیه را مطرح می کند که احتمال ایجاد تغییرات را نباید نادیده گرفت.

هر چند اگر رویانیان در شرایط فعلی از پرسپولیس جدا شود به یک قهرمان برای هواداران این باشگاه تبديل می‌شود تیم او در آستانه رسیدن به صدر جدول است اسطوره‌ای مثل دایی را سرمربی تیم کرده است و در جریان مبارزه با مفاسد فوتبال از کار کنار رفته است.

در این شرایط استعفای همزمان عابدینی از داماش هم شایعاتی را دامن زده است، بویژه که تیم افرادي مثل علی پروین هم دارد.

به هرحال اینکه هیئت مدیره در پایان نشست خود مخالفت صریح خود را با کنار رفتن رویانیان را اعلام نکرده است بی حکمت نیست.


پايان متن/آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
hamed
۱۴:۲۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
ما هواداران واقعا برای مسئولین فدراسیون فوتبال و لیگ برتر متاسفیم که به خاطر منافع خودشان با احساسات 30 میلیون هوادار بازی میکنند و این را هم بگوییم که اقای رویانیان با قدرت به کارتان در پرسپولیس ادامه دهید و با قهرمانی در دو جام جواب کم لطفی های مسئولین فوتبال کشور را بدهی ما هواداران نیز تا اخر حمایتتان میکنیم