سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

حماسه کربلا، سرمشق رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، در جمع رزمندگان تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: حماسه کربلا، سرمشق رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

سردار خسرو عروج، ضمن تحسین رزمندگان تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) در اجرای موفقیت آمیز ماموریت شمال غرب، رزمندگان را به جهاد اکبر که همان مبارزه با نفس و تزکیه است ارشاد کرد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تشریح زوایای مختلف واقعه عاشورا و رشادت های شهدای کربلا، رزمندگان را به درس آموزی از حماسه کربلا رهنمون ساخت.
وی اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی می بایست الگو و نمونه خوبی برای جامعه باشند؛ زیرا در مکتب حضرت امام حسین (ع) و یار وفادارش حضرت قمربنی هاشم (ع) تلمذ می کنند.
سردار عروج، جنگ کربلا را یک جنگ کیفی دانست و تصریح کرد: راه جنگ کیفی، عقیدتی است و در این زمان که وارد عرصه میدان جنگ نرم شده ایم باید بدانیم که با انجام کارهای سخت می توان وارد جنگ نرم شد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، با تأکید بر رعایت ساده زیستی گفت: همه کسانی که به مقام های معنوی بالا رسیدند از راه تزکیه نفس و ساده زیستی به این مقامات نایل شدند ولی؛ باید بدانیم ساده زیستی به معنای چله نشینی و دوری کامل از دنیا نیست؛ بلکه تلاش برای کسب روزی حلال و همین که یک لقمه مانده به سیری کامل دست از غذا بکشیم، مقدمات ساده زیستی است./س
برچسب ها: حماسه ، کربلا ، سرمشق ، رزمندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.