سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تقدیر از تولیدکنندگان مستند "صفر مرزی" در تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری

در مراسمی، از دست اندرکاران تهیه و تولید مستند "صفر مرزی" که تلاش رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) در شمال غرب کشور را به تصویر کشیده بودند، تقدیر شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: حضور نیروهای تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع)، در مناطق کردستان اعم از سردشت، پیران شهر و تپه جاسوسان، فرصتی مناسب برای تهیه مستند و به تصویر کشیده شدن فعالیت این مرزبانان بود.
حجت الله رحیم زاده افزود: در این مستند، موقعیتی پدید آمد تا هم شرایط طاقت فرسای زندگی این کارکنان زحمتکش به تصویر در آید و هم گفتمان و نوع زندگی و آداب و رسوم اهالی این مناطق به منصه ظهور برسد.
وی افزود: مستند صفر مرزی در منطقه دولتو یکی از حساس ترین مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که مرکز اصلی ضد انقلاب اعم از کومله و دمکرات بوده را به تصویر کشیده است.
سردار علی محمد اکبری، فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه تلاش صدا و سیما برای ثبت تصاویر خدمات تیپ 44 در کردستان ستودنی است، گفت: امید است که با برنامه های متنوع سپاه در اقصی نقاط کشور بتوانیم مخاطبان را از نحوه خدمت رسانی و فعالیت های این نهاد انقلابی آگاه سازیم.
در این مراسم از 18نفر از دست اندرکاران تولید این مستند فاخر تقدیر شد.
بهزاد پیشکار، تصویر بردار و کارگردان و سید مهدی سلیمی، صدابرداری و زهره مولوی تدوین این مجموعه را بر عهده داشتند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.