سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تقدیر از تولیدکنندگان مستند "صفر مرزی" در تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری

در مراسمی، از دست اندرکاران تهیه و تولید مستند "صفر مرزی" که تلاش رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) در شمال غرب کشور را به تصویر کشیده بودند، تقدیر شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: حضور نیروهای تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع)، در مناطق کردستان اعم از سردشت، پیران شهر و تپه جاسوسان، فرصتی مناسب برای تهیه مستند و به تصویر کشیده شدن فعالیت این مرزبانان بود.
حجت الله رحیم زاده افزود: در این مستند، موقعیتی پدید آمد تا هم شرایط طاقت فرسای زندگی این کارکنان زحمتکش به تصویر در آید و هم گفتمان و نوع زندگی و آداب و رسوم اهالی این مناطق به منصه ظهور برسد.
وی افزود: مستند صفر مرزی در منطقه دولتو یکی از حساس ترین مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که مرکز اصلی ضد انقلاب اعم از کومله و دمکرات بوده را به تصویر کشیده است.
سردار علی محمد اکبری، فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه تلاش صدا و سیما برای ثبت تصاویر خدمات تیپ 44 در کردستان ستودنی است، گفت: امید است که با برنامه های متنوع سپاه در اقصی نقاط کشور بتوانیم مخاطبان را از نحوه خدمت رسانی و فعالیت های این نهاد انقلابی آگاه سازیم.
در این مراسم از 18نفر از دست اندرکاران تولید این مستند فاخر تقدیر شد.
بهزاد پیشکار، تصویر بردار و کارگردان و سید مهدی سلیمی، صدابرداری و زهره مولوی تدوین این مجموعه را بر عهده داشتند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهرداد علمدار
۰۷:۵۹ ۰۵ تير ۱۳۹۴
سلام بر شما من در همان سالها سرباز بودم وخاطرات فراوان دارم راننده فرماندهان بودم کاش فرصت میشد از خاطرات ومعجزات در این مدت را برایتان باز گو می کردم از سرهنگ جوادی فر تا..سرهنگ سید موسوی وشهید مولوی و روستای دلتو ودره قاسملو وغیره............