سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های "عید غدیر" در شبکه تهران

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم عید ولایت و امامت حضرت امام علی (ع) شبکه تهران با ویژه برنامه های شاد و جذاب به استقبال این عید می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه تهران؛ "حلقه مهربانی " این برنامه زنده ترکیبی شاد و جذاب که از عید قربان روی آنتن رفته است ، روز 2 آبان ماه در دو نوبت صبح ساعت 10:40 و شب ساعت 21 ویژه برنامه متنوع و جذابی را به مناسبت عید سعید غدیر خم تدارک دیده است که این برنامه در سه بخش ( استودیو ی اصلی با تهیه کنندگی محمد قنبری ، برج میلاد با تهیه کنندگی پیام ابراهیمی پور و علیرضا عاصم یوسفی ازجزیره کیش  از گروه اجتماعی شبکه تهران روی انتن می رود. 

بنا بر این گزارش ، دعوت از هنرمندان ، خوانندگان ، گزارش مردمی ، وله های شاد و مناسبتی و....  از آیتم های این ویژه برنامه است که در مدت زمان 70 و 105 دقیقه پخش می شود.  
" سلاله های نور" عنوان ویژه برنامه تولیدی از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران است که مراسم جشن عید غدیر خم را در حسینیه شهدای بسیج پوشش تصویری می دهد. 

بنا بر این گزارش ،در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با موضوع واقعه غدیر خم برای حاضرین در جشن  سخنرانی می کند و حاج سید مجید بنی فاطمه به مداحی و مولودی خوانی می پردازد. 

این برنامه پنج شنبه 2 آبان ماه مقارن با 18 ذی الحجه روز عید سعید غدیر خم ساعت 15:20 به مدت 50 دقیقه پخش می شود و هادی آشتیانی تهیه کنندگی این برنامه رابر عهده دارد.  این مراسم جشن به همت هیات رزمندگان اسلام  شهر تهران برگزار شده است. 

قطره ای از دریا عنوان میان برنامه ای کوتاه از گروه فرهنگ و معارف است که در لابه لای برنامه های شبکه در روز عید غدیر پخش می شود . این  میان برنامه نظر علماء اهل تسنن درباره شخصیت والای حضرت علی ( ع) است که در 3 کلاکت 5 دقیقه ای تهیه و تولید شده است. 

همچنین  از غروب چهارشنبه اول آبان ماه 15 کلاکت 5 دقیقه ای مولود خوانی و هم خوانی با صدای محمود کریمی ، سعید حدادیان ، محمد رضا طاهری ، سید مهدی میرداماد تا شامگاه پنج شنبه 2 آبان ماه در میان برنامه های شبکه تهران پخش می شود./ص

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.