سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اسد: بايد درک درستي از اوضاع سوريه داشت/ عضو جمعيت زنان عرب: اوضاع در سوريه خوب است

معاون رئيس جمهور سوريه با هيأت اتحاديه بين المللي زنان ديدار کرد و خواستار افزايش تلاش ها در حمايت از سوريه شد و از زنان به سبب حمايت از کشورشان قدرداني کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، "نجاح العطار " معاون رئيس جمهور سوريه با هيئت اتحاديه بين المللي دموکراتيک زنان که به سوريه سفر کرده است ديدار و از فعاليت هايي که زنان سوري براي دفاع از کشورشان انجام مي دهند قدرداني کرد و به تحولات اوضاع زنان در عرصه هاي مختلف اشاره کرد. 

العطار در اين ديدار خواستار تقويت و هماهنگي تلاش سازمان ها و گروه هاي مردمي در کشورهاي مختلف براي حمايت از سوريه جهت مقابله با جنگي که عليه آن به راه افتاده است و لغو محاصره اقتصادي ظالمانه عليه اين کشور، شد بر ضرورت افشاي مشارکت کشورهاي غربي در جنايات تروريست ها عليه مردم سوريه تاکيد کرد. 

العطار گفت: فعاليت هاي زنان بسيار مهم است زيرا مي توانند پيام ما را به ملت هاي خود برسانند و از حق ملت سوريه دفاع کنند. ما از حق خود دفاع مي کنيم اما خوشحال مي شويم که دوستاني هم داشته باشيم که درک درستي از آنچه در سوريه مي گذرد داشته باشند و از حق ما دفاع کنند.

نوال حداديه عضو جمعيت زنان عرب در اردن گفت: من از اين که به سوريه بيايم هراس داشتم اما وقتي به اينجا آمدم ديدم همه چيز خوب است و مردم از پيروزي که در مقابل تروريست ها به دست آورده اند خوشحال هستند. ان شاء الله در کنفرانس ژنو2 صلح سياسي برقرار شود. 

رانيا الموصلي رئيس سابق کميته حقوق زنان در لبنان ضمن تشکر از سوريه به سبب حمايت دائمي و هميشگي از مقاومت گفت: اگر حمايت هاي سوريه نبود مقاومت لبنان به پيروزي دست پيدا نمي کرد. هدف ديگر ما از اين سفر حمايت از مقاومت سوريه در برابر توطئه و جنگ جهاني است که بزرگترين قدرت هاي جهان در آن شرکت دارند. 

هيئت اتحاديه بين المللي زنان همچنين از يک مرکز اسکان پناهندگان در منطقه باب مصلي ديدار کرد و از اوضاع معيشتي زنان در اين مرکز مطلع شد. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.