سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

معضلات اجتماعي با مشاركت بخش خصوصي حل می شود

استاندار كرمانشاه گفت:معضلات اجتماعي با مشاركت بخش خصوصي سريعتر و بهتر قابل حل است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت اله دمياد گفت: با توجه به اينكه منابع مالي و امكانات دولتي محدود مي باشد لذا با پشتيباني و جلب مشاركت بخش خصوصي و خيرين بهتر و سريعتر مي توان نسبت به حل معضلات اجتماعي به ويژه در راستاي احداث اقامتگاه ها و مراكز رفاهي مربوط به معتادين اقدام كرد.

استاندار كرمانشاه افزود: با كمك خيرين و كمك هاي بخش خصوصي مي توان در جهت ارتقاء فرهنگي و كاهش معضلات اجتماعي اقدامات گسترده اي در جامعه انجام داد.

وي با تاكيد بر بررسي راهكارهاي جذب كمك هاي مردمي و بخش خصوصي به مراكز درمكاني و اقامتي معتادين تصريح كرد: در اين زمينه لازم است كه هيات امنايي متشكل از افراد معتمد، خيرين مرتبط با NGO ها و همچنين سازمان هاي ذيربط شكل بگيرد و با توجه به نفش خيرين كه در سطح استان براي انجام كارهاي خير دارند، بهتر مي توان براي رفع معضلات اجتماعي در جامعه اقدام كرد.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه با رويكرد اجتماعي و ارائه آموزش هاي لازم، معضلات بهتر قابل حل و نقش آفريني عمومي تقويت خواهد شد، ادامه داد: در تركيب هيات امنا بايد زمينه حضور اعضاي NGO ها و تشكلهاي مردم نهاد را بيشتر كنيم و هدف گذاري هاي را به سمت درمان معتادين با ايجاد امكانات مطلوب سوق دهيم.

دمياد خاطرنشان کرد: در استان بايد برنامه هاي آگاه سازي، پيشگيري، درمان و اقدام بايد با جديت مورد توجه قرار گيرد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، معضلات ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.