سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برنامه‌های فرهنگی جشنواره امام رضا(ع) در 75کشور دنیا برگزار می‌شود

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌وهنری امام رضا(ع) از تولید بیش از 700هزار اثر فرهنگی‌هنری در زمینه ترویج فرهنگ رضوی در این جشنواره خبر داد و افزود: در این جشنواره در بیش از 200نقطه دنیا و 75کشور به طور مستمر برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، سیدجواد جعفری در گردهمایی کمیته برنامه‌ریزی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ابراز کرد: در طول 11سال عمر این جشنواره، زمینه ظرفیت‌سازی جامع در حوزه فرهنگی کشور به وجود آمده است.

وی با اشاره به فعالیت صد دستگاه کشور در جشنواره امام رضا(ع) افزود: مهندسی فرهنگی در حوزه همراهی دستگاه‌های کشور برای هم‌سویی یک هدف مشترک و با الهام از آموزه‌های رضوی رخ داده است.

جعفری عنوان کرد: این جشنواره در بخش مردمی جریانی گسترده و پیوسته را به وجود آورده است و باعث شده که مردم در تمام نقاط و قدمگاه‌های امام رضا(ع) جشن‌های دهه کرامت را به طور گسترده پوشش دهند.

وی گفت: در عرصه بین‌المللی هم جشنواره امام رضا(ع) پیشرفت خوبی داشته است و در بیش از 200نقطه دنیا و 75کشور به طور مستمر برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اتفاق نیفتاده که به نقطه‌ای از کشور رفته باشیم و با در بسته رو‌به‌رو شده باشیم و این، همکاری و همیاری تمام نهادهای کشوری در ارتقای کار جشنواره امام رضا(ع) را نشان می‌دهد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.