سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران- کانادا؛

نوجوانان ایران به دنبال خلق شگفتی دیگر/ترکيب تيم ملي اعلام شد

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین بازی در چار چوب مسابقات جام جهانی زیر 17 ساعت 16:30 دقیقه ورزشگاه الراشد شهر دوبی به مصاف تیم ملی فوتبال نوجوانان کانادا می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  شاگردان علی دوستی مهر پس از تساوی با ارزش مقابل آرژانتین در دومین بازی خود در مسابقات جام جهانی زیر 17 سال ساعت 16:30 دقیقه با تیم ملی نوجوانان  کانادا روبرو می شوند.

 تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در گروه پنجم با تیم های آرژانتین، کانادا و اتریش هم گروه است و بعد از یک تساوی با ارزش مقابل آرژانتین می خواهد شگفتنی دیگر را مقابل تیم ملی کانادا رقم بزند.

اگر تیم ملی نوجوانان مثل بازی با آرژانتین مقابل کانادا ظاهر شود به طور حتم می تواند سه امتیاز بازی امروز را به دست آورد.

 همچنین شاگردان علی دوستی با علیه بر تیم ملی  کانادا شانس صعودشان به مرحله بعد را افزایش می دهند.

 در آن سوی میدان هم تیم ملی فوتبال نوجوانان کانادا همانند تیم ملی ایران در اولین بازیش مقابل تیم ملی اتریش به تساوی دو بر دو دست یافت و باید دید مقابل تیم ملی ایران به چه صورت ظاهر خواهد شد.

صعود ژاپن به عنوان نخستين تيم آسيايي و تساوي ازبكستان و مراكش 

دوشنبه شب و در دور دوم بازي هاي گروه C - تيم هاي نوجوانان ازبكستان و مراكش در ورزشگاه فجيره شهر الفجيره به تساوي بدون گل رسيدند و تيم كرواسي با يك گل از سد پاناما گذشت. 

در اين گروه - تيم هاي فوتبال نوجوانان مراكش و ازبكستان با 4 امتياز و تفاضل گل مشابه - بر حسب گل زده بيشتر به ترتيب در رده هاي اول و دوم هستند و تيم هاي كرواسي و پاناما به ترتيب با 3 و صفر امتياز در رده هاي سوم و چهارم قرار گرفتند. 

در ديدارهاي دور دوم گروه D نيز تيم ژاپن در ورزشگاه شارجه شهر شارجه با نتيجه 3 بر يك مقابل تيم ونزوئلا به برتري رسيد تا پيش از بازي هاي دور سوم تيم ها- به عنوان نخستين تيم آسيايي به مرحله يك هشتم نهايي صعود كند. 

در ديگر ديدار اين گروه - تيم تونس با يك گل از سد روسيه گذشت و مانند تيم ژاپن - صعود خود را به دور بعد مسجل كرد. 

در گروه D - تيم هاي فوتبال نوجوانان ژاپن و تونس با 6 امتياز و بر حسب تفاضل گل رده هاي اول و دوم را به خود اختصاص دادند و تيم هاي روسيه و ونزوئلا بدون امتياز در رده  هاي سوم و چهارم قرار گرفتند. 

پانزدهمين دوره مسابقه هاي فوتبال جام جهاني زير 17 سال - با شركت 24 تيم در 6 گروه در شهرهاي محتلف امارات جريان دارد و تيم فوتبال نوجوانان ايران كه در گروه E اين رقابت ها با تيم هاي آرژانتين -

كانادا و اتريش همگروه است ساعت 16:30 فردا (سه شنبه ) به وقت تهران در دومين بازي خود در ورزشگاه راشد دوبي رو در روي تيم كانادا قرار مي گيرد.

نوجوانان فوتباليست ايران شنبه شب در نخستين بازي خود در پانزدهمين دوره جام جهاني زير 17 سال - تيم آرژانتين را با تساوي يك بر يك متوقف كردند، تيم كانادا نيز در نخستين بازي خود مقابل اتريش به تساوي 2 بر 2 رسيده بود. 

برنامه كامل ششمين روز (سه شنبه ) پانزدهمين دوره مسابقه هاي فوتبال جام جهاني زير 17 سال به اين قرار است : (زمان بازي ها به وقت تهران است )

گروه E :

 *كانادا - ايران - ساعت 16:30- ورزشگاه الراشد شهر دوبي 

 *آرژانتين - اتريش - ساعت 19:30- ورزشگاه الراشد شهر دوبي 

گروه F :

 *مكزيك - عراق - ساعت 16:30- ورزشگاه شيخ خليفه شهر العين 

 *سوئد - نيجريه - ساعت 19:30- ورزشگاه شيخ خليفه شهر العين 
 
*اعلام ترکیب تیم ملی در بازی مقابل کانادا

علی دوستی مهر، ترکیب تیم ملی ایران را در بازی مقابل کانادا اعلام کرد.
 
برا اين اساس، مهدی امینی، صادق محرمی، مصطفی هاشمی، سید مجید حسینی(کاپیتان)، کمیل حق زاده، سعید عزت اللهی، امیر حسین کریمی، علی هزامی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم و رضا جعفری، 11 بازیکنی هستند که امروز در مقابل کانادا در ورزشگاه راشد دوبی به میدان می روند.

بازی امروز ایران و کانادا ساعت 16:30 به وقت تهران به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

پايان متن/آق

برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.