سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

نماینده مردم کنگاور در مجلس: از ظرفیت بازارچه های مرزی استان باید به طور مطلوب استفاده شود.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه با وجود بازارچه‌های مرزی و فرصت صادرات، تغییری نکرده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت‌الاسلام وحید احمدی گفت : استان کرمانشاه از فرصت همجواری با کشور عراق برخوردار است که می‌تواند هدف خوبی برای صادرات گسترده کالاهای مختلف باشد، اما از این ظرفیت به‌طور مطلوب استفاده نمی‌شود.

احمدی عنوان کرد : از طریق مرزهای استان کرمانشاه می‌توان صادرات کشور را افزایش داد به‌طوری که حتی بازار کشور عراق نیز احیا شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی افزود : وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه با وجود بازارچه‌های مرزی و فرصت صادرات، تغییری نکرده است.

وی وضعیت اشتغال، سرانه درآمد و زیرساخت‌ها را با صادرات مرتبط دانست و بر برنامه‌ریزی، مدیریت اثربخش و رونق فضای کسب و کار برای افزایش صادرات تاکید کرد.

این مسئول افزود : امکانات دولتی برای جذب سرمایه‌گذاری جواب‌گو و کارساز نیست و باید از ظرفیت‌های دیگر استفاده شود.

احمدی به ظرفیت‌های عظیم توریستی، صنایع، کشاورزی و صنایع دستی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت : استان کرمانشاه در مسیر زوار عتبات‌عالیات قرار دارد و دارای امکان ترانزیت کالاست.

وی گفت : باید از تمام این فرصت‌ها استفاده و ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه را باالفعل کرد تا شرایط اقتصادی استان کرمانشاه تغییر پیدا کند و رشد یابد./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، نصیب ، بازارچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.