سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله ترياک به اروپا نرسيد/انهدام باند بين‌المللي مواد مخدر در پايتخت

سرهنگ مطهری از دستگری باند قاچاق مواد مخدر که اقدام به قاچاق و ترانزیت مواد مخدر به کشورهای اروپایی می کردند خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ضمن اشاره به دستگیری اعضای باند قاچاق بین المللی  مواد مخدر به تشریح جزئیات پرونده  این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی  در تشریح خبر فوق گفت:  در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند توزیع مواد مخدر،  تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای  بررسی  موضوع وارد عمل شده  و اکیپی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس مسئولیت رسیدگی به موضوع را به عهده  گرفته و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند .

وی افزود:  این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران دریافتند سه تن از قاچاقچیان به نام های "ح.خ"  "د.خ" و "ک.م" در سطح گسترده و به صورت ترانزیت مواد را به کشورهای اروپایی منتقل می کنند.

 سرهنگ مطهری ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده و با انجام یکسری اقدامات جامع اطلاعاتی و پلیسی از سوی ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه  با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد "ح.خ"  سرکرده باند مقادیر قابل  توجهی تریاک را به تازگی تهیه و در صدد ترانزیت و انتقال آن از طریق یکی از محورهای  مواسلاتی استان تهران به کشورهای اروپایی است.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان داشت: مامورین عملیاتی نامبرده را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته و محل اختفاء وی و همدستانش را در اطراف شهر تهران ( شهرک مارلیک) شناسایی و نهایتا طی یک عملیات گسترده پلیسی سوژه های  مورد نظر را به همراه حدود 70 کیلو گرم تریاک در محل اختفاء شان دستگیر کردند.

 وی در پایان با اشاره به اینکه مواد مخدر مکشوفه به صورت ماهرانه در قوطی های چسب آکواریوم جا سازی  شده بود ، اظهار داشت: پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  بزرگ تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند که به جرم خود اعتراف کردند و برای سر مراحل قانونی در اختیار مقام  قضایی قرار گرفتند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.