سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استشمام عطر سیب از بوستان ولایت؛

اختصاص بن کارت هدیه به 20 هزار هیئت مذهبی شهر تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اختتامیه یازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در محل بوستان ولایت در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) خبر داد.

ایازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر ضمن طرح لزوم حمایت شهرداری تهران از تکایا و هیئات و فعالیتهای خودجوش مردمی نسبت به ساحت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: این نمایشگاه از چهارم لغایت سیزدهم آبان ماه به منظور تجهیز مساجد و تکایا در محل بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

وی با یاد آوری حضور 17870 هیئت مذهبی در دهمین نمایشگاه عطر سیب سال گذشته به حضور بیش از 20 هزار تکایا و هیئات مذهبی در یازدهمین نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: ارائه بن کارت هدیه به مانند سنوات قبل جهت خرید اقلام مصرفی و محصولات فرهنگی به تمامی مساجد، هیئات و نیز تکایای دانش‌ آموزی و دانشجویی معرفی شده از سوی نهادهای زیربط از جمله اقدامات شهرداری تهران در جهت تجهیز و تامین مصارف مورد نیاز این مراکز در ایام محرم است.

ضمن اینکه تمامی تکایا و مساجد می توانند سایر لوازم مورد نیاز خود را با قیمت 20 درصد پائین تر از مراکز عمده فروشی از این نمایشگاه تامین نمایند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باتاکید بر اختصاص 12 سالن در 12 هزار متر مربع جهت برپایی این نمایشگاه در بوستان ولایت و نیز امکان بازدید و خرید عموم تصریح کرد: استقرار تاکسی از سوی سازمان تاکسیرانی و نیز اختصاص پارکینگ و فضای کافی جهت جابجایی وسایل نقلیه و ممانعت از ایجاد ترافیک در اطراف فضای نمایشگاه از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده در جهت سهولت تردد بازدید کنندگان خواهد بود.

ایازی با بیان افتتاحیه نمایشگاه عطر سیب با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین فرهنگی اجتماعی و موسسات فعال مرتبط با این امر در شهرداری، سازمان فرهنگی هنری، نمایندگان کمیسیون فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات و مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: پس از پایان این مراسم و احتراز بیرق نمایشگاه نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در خصوص بیان جزئیات این طرح برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تعزیه، برپایی سالنهای نمایشگاه و عکس با محوریت ترویج فرهنگ عاشورایی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است.

گفتنی است افتتاحیه این نمایشگاه در روز شنبه چهارم ابان ماه از ساعت 9 صبح خواهد بود. /
برچسب ها: نمایشگاه ، عاشورایی ، هیئت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.