سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد رهبر ليبرال دمکرات های انگلیس از کم کاری دولت ائتلافي

نيک کلگ رهبر حزب ليبرال دمکرات، همکاران خود در دولت ائتلافي انگليس را به اجرا نکردن معيارهاي لازم در مدارس دولتي متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از کانال چهار انگليس ؛ وي خواستار تضمين هاي لازم براي استخدام معلماني شايسته اي شد که بر اساس برنامه هاي درسي ملي تدريس مي کنند. 

به گفته وي، اين اقدام با مخالفت مايکل دو، وزير آموزش و پرورش انگليس روبرو شده است. به گفته نيک کلگ، والدين انگليسي انتظار دارند گذشته از اسامي مختلفي که بر مدارس گذاشته مي شود، معلماني شايسته در مدارس تدريس کنند.

با اين حال گفته مي شود مدارس غير دولتي که تحت نظارت دولت انگليس نيستند، به شکلي مستقل و آزادانه و براساس برنامه هاي مدون خود تدريس مي کنند. با اين حال نيک کلگ اعلام کرده است تدريس در همه مدارس انگليس بايد بر اساس برنامه هاي درسي ملي صورت گيرد.از جمله ديگر برنامه هايي که نيک کلگ با جديت آن را دنبال مي کند، ارائه معيارهاي تازه براي تغذيه در مدارس است که به باور مدارس غير دولتي، مايه سلب آزادي عمل آنان مي شود.

مقامات دولت انگليس مي گويند همه صد و هفتاد و چهار مدرسه غير دولتي که در حال حاضر فعاليت دارند، به صورت مناسب عمل مي کنند و مداخله کلگ در کار مدارس و آموزش و پرورش مايه شگفتي خوانده اند.

اگر چه نيک کلگ هر گونه اختلاف افکني در کار دولت ائتلافي را رد مي کند ولي بسياري اظهارات اخير وي را باعث آسيب ديدن اين دولت توصيف کرده اند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.