سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی

نمایش آخرین دستاوردهای مترو در غرفۀ شرکت بهره برداری مترو

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: آخرین دستاوردهای شرکت های ریلی در هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی کشور به نمایش گذاشته شده است.

احسان مقدم در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی کشور با حضور شرکت بهره برداری مترو تهران شروع به کار کرده است.

وی تصریح کرد: شرکت های ریلی از جمله شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و دیگر سازمان ها و موسسات وابسته آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان و صاحب نظران این حوزه قرار دادند.
وی گفت: مقالات ارائه شده توسط مدیران و کارمندان شرکت بهره برداری مترو و حومه در پانزدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی که با حضور مدیران و کارشناسان داخلی و خارجی برگزار شده ارائه می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این همایش بین المللی جمعی از سفرای کشورهای مختلف کمیسیون  عمران مجلس شورای اسلامی ،‌مدیران صنعت حمل و نقل ، دانشجویان و استادان این حوزه نیز حضور دارند.
وی  گفت: این نمایشگاه امروز به کار خود پایان می دهد و شرکت بهره برداری مترو نیز با دستاوردهای خود در بهره برداری بهینه از پاکترین حمل و نقل شهری پذیرای علاقمندان بود./ف


 

برچسب ها: سازمان ، عمران ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.