سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست كمك "كلاه قرمزي" از شهرداري

"كلاه قرمزي" براي گذشت از مرزها از شهرداري درخواست كمك كرد.

حميد مدرسي تهيه كننده مجموعه "كلاه قرمزي" در گفتگو با خبرنگار سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: با نيت آنكه عروسك كلاه قرمزي در داخل ايران توسط كارگردان ايراني ساخته شود كار را شروع كرديم.

وي ادامه داد: كشوري مانند چين كه تمامي صنعت ها را در دست گرفته و در حوزه اسباب بازي نيز حرف اول را در دنيا مي زند، ما سعي كرديم از اين موضوع در داخل جلوگيري كنيم و كلاه قرمزي را هم با توجه به محبوبيتش در كشورمان توليد كنيم.

مدرسي با اشاره به جمع آوري اطلاعات و تجربيات اظهار داشت: با استفاده از تجربيات و كمك از دوستان و با وجود خطاها توانستيم عروسك كلاه قرمزي را دركارگاه هاي داخلي توليد كنيم.

وي كلاه قرمزي را به دليل فيلم هاي سينمايي اش و برنامه هاي نوروزي، پرمخاطب ترين عروسك در ايران خواند و افزود: علاوه بر اينكه نسل قديم ارتباط بسيار خوبي با اين عروسك داشتند، نسل جديد هم رابطه زيادي با آن برقرار كردند و حتي بجز كلاه قرمزي شخصيت هاي همراه او نيز مورد استقبال قرار گرفته است.

مدرسي تصريح كرد: هنوز به توليد انبوه نرسيديم و توليد آن كارگاهي بوده، اما سال ديگر قرار است در لوازم التحرير و سبد كالا از عكس هاي كلاه قرمزي نيز استفاده كنيم.

وي از شهرداري درخواست كمك كرد و گفت: چنانچه ارگاني همچون شهرداري به ما كمك كند، عروسك كلاه قرمزي مي تواند پايش را از مرزها بيرون گذارد.

مدرسي خاطرنشان كرد: من تنهايي نمي توانم وزنه سنگيني را بلند كنم اما خوشبختانه مدير سيما و مدير كانون وعده هايي براي همكاري به ما داده است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.