سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

ضرورت جهادی عظیم در سبک زندگی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیازمند جهادی عظیم در سبک زندگی هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، سردار حسین سلامی امروز در مراسم آغاز به کار نخستین همایش ملی «سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی» در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر اینکه بدون هویت اسلامی در سبک زندگی، نمی‌توانیم موفق باشیم ، افزود: اسلام تعالیم فطری جذاب و سعادت‌بخشی در همه ی ابعاد زندگی انسانها دارد.

وی گفت: هم اکنون خانواده و ازدواج به عنوان مهمترین کانون زندگی و مستحکم ترین عنصر جامعه ی انسانی در معرض تهدید هستند که نیازمند یک جهاد قوی برای مقابله با این تهدیدات هستیم.

سردار سلامی با اعلام اینکه باید در سبک زندگی به مرحله ای برسیم که خود داوطلب اجرای الگوها باشیم ، تصریح کرد: رفتار ورزشکاران ما باید نمونه و الگویی از اخلاق اسلامی باشد.

وی تأکید کرد : ما در هنر، ورزش، تجارت ، اقتصاد و همه ی جنبه‌های زندگی انسانی خود ارزش‌های غنی و زیبایی داریم که باید برای عملیاتی‌سازی آنها تلاش کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روحانیت ، سپاه، بسیج ،وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم،تحقیقات و فن آوری و رسانه ها خواست در این جهاد بزرگ شرکت کنند./س

برچسب ها: جهاد ، عظیم ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.