سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

گشایش همایش ملی «سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی»

نخستین همایش ملی «سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی» صبح امروز در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این همایش با اشاره به بیانات حکمت‌آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 79 در زمینه ی آسیب‌شناسی نهضت مردم ایران ، افزود: تمدن اسلامی از مهمترین مباحث مورد تأکید مقام معظم رهبری در آن سال بود که امروز به یک گفتمان ملی و بین المللی تبدیل شده است.

سردار روح‌الله نوری با بیان اینکه در سال‌های 81 ، 82 ، 83 و مهر سال 90 همزمان با بیداری اسلامی در منطقه ، مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی ، بحث مهم و ریشه‌ای سبک زندگی را مطرح کردند ، خاطرنشان کرد: در استان کرمان نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری ، به درخواست صاحب‌ نظران علمی ، طرح تشکیل و اجرای همایش سبک زندگی اسلامی مطرح شد که به اتفاق آراء با واگذاری آن به دانشگاه امام حسین (ع) و بسیج اساتید به تصویب رسید.

سردار نوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در مجموع 430 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ی همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی ارسال شده است ، افزود: در پایان 181 مقاله پذیرفته شدند.

وی محورهای این همایش را در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی، فرهنگی، حقوقی، سیاسی و مدیریتی از جمله اقتصاد مقاومتی‌محور، اقتصاد تمدن‌ساز، اخلاق سیاسی و سبک زندگی اسلامی و الگوی صحیح فعالیت و رقابت سیاسی برشمرد.

سردار نوری در پایان ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با استفاده از ظرفیت فکری و نخبه ی جامعه در برقراری تمدن اسلامی و ارائه آن به سراسر دنیا موفق باشیم./س


برچسب ها: همایش ، ملی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.