سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: منصفانه نیست که حق افراد ساکت پایمال شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من چندین سال پیش بیان کردم که اگر در مقابل جوسازی ها، مسئولان واکنش نشان ندهند این امر به همه سرایت می کند.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ورزش یک محیط رقابت است هیچ کس نمی خواهد از رقابت عقب بیفتد اما همه بايد به اصول ورزش متعهد باشند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی اظهار داشت: وقتی به اصول فوتبال متعهد باشی سرت کلاه می رود. برایم تاسف آور است که خیلی از مسئولان و تماشاگران به من می گویند که " نمی توانی حق خودت را بگیری! "

وی تصریح کرد: به هرحال نباید این طوری باشد که حق افراد ساکت در فوتبال پایمال شود. مسئولان باید با عدالت برخورد کنند به هرحال همه جوره حق تیم ما ضایع شد. منصفانه نیست که 2 نفر به اتاق بروند و ما را محروم کنند.

جلالي عنوان داشت: داوران هم در خیلی از مسائل فوتبال دخیل هستند . از خیلی سال های پیش می گویند که مسائلی در فوتبال است و یک عده هم آن مسائل را کتمان می کنند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي بیان کرد: پنهان کردن مسائل اتفاق افتاده در فوتبال باعث می شود که این مسائل به همه جا اشاعه پیدا کنند، همچنین مسئولان قاطعانه برخورد نمی کنند.

جلالی ادامه داد: اعتماد در فوتبال از همه سلب شده است. من موقع بازی باید اسم داور را رصد کنم تا ببینم چه کسی قضاوت بازی تیمم را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال 80 درصد از جامعه فوتبال به مسئولان اعتماد ندارند. اگر قصد داریم که اعتماد را به جامعه برگردانیم باید خیلی قاطعانه با مسائل برخورد کنیم.

پايان متن/مح

برچسب ها: تراکتور ، جلالی ، داور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.