سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمساح گرسنه در بين ستارگان هاليوود/انگشتان گلف باز غذاي تمساح شد+ عکس

ادوارد هارد اسلیو 50 ساله حین جمع آوری توپ های گلف از میان گل ولای رودخانه مکزیک که در بین زمین های بازی گلف است با حملۀ ناگهانی تمساح چند انگشت خود طعمه این حیوان مخوف شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از اسوشیتد پرس: زمین‌های بازی گلف در مکزیک از محبوبیت ویژه‌ای در میان دوستداران این بازی قرار دارد.

ادوارد هارد اسلیو 50 ساله پس از پایان بازی برای جمع آوری توپ‌های گلف در منطقۀ وسیع محوطه زمین گلف و جستجوی آن از میان گل و لای رودخانه ناگهان به هوا پرتاب می‌شود و در مقابل خود تمساح عظیم الجثه را مشاهده می کند .

البته فرار به موقع وی فقط قطع چند انگشت خود توسط تمساح را به همراه داشت.

پس از حمله تمساح وی به روی زمین افتاد که حین فرار دست وی توسط تمساح گاز گرفته می‌شود و برای نجات جان خود از چند انگشت خود می‌گذرد و با کشیدن دست خود از دهان تمساح انگشتان وی توسط دندانهای تیغ مانند تمساح بریده می‌شود.

او توانست با یافتن انگشت " اشاره" خود و  پیوند مجدد آن را به کار گیرد اما انگشتان دیگر فانی شده بودند.

او اکنون در پی شکایت از مسئولین این زمین گلف به دلیل نا امن بودن فضا به دلیل تهدید جدی کروکودیل هاست که با مخالفت مسئولین رو به رو شد.

زمین به دلیل دارا بودن بهترین فضا و زمین گردشگران زیادی را برای دیدن ستاره های هالیوودی و چهره های سیاسی معروف به خود جذب کرده است.

مسئولین این زمین با پرداخت هزینه 17/800 دلاری عمل پیوند انگشت وی در بیمارستان خصوصی سعی در جلب رضایت وی و منصرف کردن وی از شکایت از هیچ گونه تلاشی فروگذار نیستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: گلف ، انگشت ، تمساح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.