سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه پیست اسکی خوشاکوی اروميه :

پيستي با قابليتهاي منحصر به فرد

عمليات توسعه اي پيست اسکي خوشاکوي اروميه در حال اجراست تا از ظرفيتهاي منحصر به فرد اين پيست نيز در اسکي استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،افتتاح و يا توسعه پيست هاي اسکي همواره از جمله برنامه هايي بوده است که در رشد اسکي تاثير زيادي داشته است.
يکي از پيست هاي با ظرفيت بالاي کشور نيز پیست اسکی خوشاکوی ارومیه است.پيستي که در کنار وي‍ژگي هاي عمومي داراي برخي خصيصه هاي منحصر به فرد خود است که نقش بالاي اين پيست را در رشد اسکي کشورمان پررنگ تر مي کند.
 به سبب موقعیت مناسب جغرافیایی خوشاکو اين پيست  یکی از جاذبه های توریستی آذربایجان غربی است و البته ميزباني ورزشکاران در فصل اسکي نيز از جمله قابليت هاي آن است که در آينده مي توان اميدوار بود که اين پيست در کنار پيست هاي بزرگ کشور ميزباني مسابقات بين المللي را بر عهده گيرد.
در فصل تابستان نیز به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی منطقه، پیست اسکی خوشاکو قابلیت تبدیل شدن به پیست اسکی روی چمن را دارد ولی متاسفانه این امر نیز از سالهای گذشته تاکنون مورد غفلت واقع شده و این ظرفیت عظیم تنها دو الی سه ماه از سال مورد استفاده قرار می گیرد.
مسیر دسترسی پیست اسکی خوشاکو امسال آسفالت می شود و طرح های توسعه ای اين  پیست  به عنوان بزرگترین و زیباترین پیست اسکی کشور در دست اجراست.


برچسب ها: اسکی ، خوشاکو ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.