سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"شادالویی" جایگزین "ندرلو" در منطقه 11 شد / حاشیه های مراسم معارفه

امروز و با حضور شهردار تهران مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 11 برگزار و مهندس شادالویی به عنوان شهردار جدید این منطقه منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مهندس ندرلو ، سرپرست شهرداری منطقه 11 در این مراسم با بیان این که در مدت فعالیت خود در این منطقه به اهداف قابل قبولی دست یافتیم گفت : امیدواریم آقای شادالویی نیز همانطور که بر اساس اهداف شهردار تهران حرکت کردیم ، عمل کنند .
 
وی افزود : منطقه 11 دارای شرایط خاصی از نظر وجود پردیس حکومتی و مراکز تجاری و اداری و بهداشتی و همچنین دانشگاه تهران و مصلی نماز جمعه است و از این رو همیشه در حال آماده باش جدی است و در این دوره فعالیت بر اساس گفته شهردار تهران فقط کار ، کار و کار را اساس حرکت قرار دادیم .
 
ندرلو خاطر نشان کرد : این دوره فعالیت مدیریت شهری با همه بداخلاقی هایی که در هشت سال وجود داشت با پشتکار شهردار تهران به خوبی پیش رفت و همه این مدیریت را به شکل ملموس در تهران دیدند و امیدواریم دکتر قالیباف در دوره سوم مدیریت خود نیز موفق باشد .
 
وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده طی این سال ها در منطقه 11 گفت : احداث بوستان، کلینیک درمانی ، آغاز باغ راه شیخ محمدی ، پیگیری خانه کشتی و زیر ساخت ها از جمله اقدامات مهم این منطقه بوده است.
 
مهندس شادالویی شهردار جدید منطقه 11 نیز در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر قاالیباف به وی ، ابراز امیدواری کرد تا در سایه رهنمودهای ایشان اهداف شهرداری را با همدلی همه همکاران پیش ببرد .
 
تشبیه شورایاری ها به "حلقه های گران سنگ" از سوی یکی از دبیران شورایاری ها
 
همچنین در این مراسم ، داوودی از دبیران شورایاری این منطقه نیز گفت : مهندس ندرلو تعامل سازنده ای با دبیران و شورایاران منطقه داشت و گام های مهمی در عرصه خدمت برداشت و ضمن تبریک به مهندس شادالویی امیدواریم تا ایشان نیز با شورایاران به عنوان حلقه های گران سنگ برای آبادانی محلات موفق باشند.
 
گلایه یک روحانی درباره مسجد حضرت ولیعصر (عج) و پاسخ های قالیباف

 
هم چنین حجت الاسلام جعفری از روحانیون منطقه نیز درحاشیه این مراسم خطاب به شهردار تهران گفت : در رابطه با رضایت مردم صحبت کردید و شما زحمات زیادی در این زمینه کشیدید ؛ در زمانی که شما در نیروی انتظامی بودید هم دیدیم که آدمی لایق و شایسته برای شهروندان هستید که جای تقدیر و تشکر دارد ، اما مسجد ضلع جنوبی پارک شهر که مناره ندارد اجازه داده می شود که ساخته شود ، نقشه اولیه مسجد را به هم زدند ، این مسجد نه مناره دارد ، نه گنبد و نه سردری ، یک دالان است و واقعا برای آینده خیلی خطرناک است که این تفکر در مساجد شهر حاکم شود ، مسجد شناسنامه خود را دارد ، این مسجد هیچ کسی را دعوت نمی کند ، 28 سال زحمت کشیدم و دو بار در دوره شهرداران قبلی سکته کردم ، امیدوارم در دوره شما سکته نکنم !
 
شهردارتهران در پاسخ به این روحانی گفت : حتما مسجد بدون مناره نداریم و این را من در نماز جمعه نیز گفتم و قول دادم ، دراین که در حاشیه خیابان ولی عصر نیازمند مسجد هستیم شکی نیست ، شاید زمانی که مکان یابی این مسجد می شد اگر من بودم طور دیگری عمل می کردم ؛ احداث400 مسجد در دستور کار شهرداری است و این موضوعی جدی است و مسجد را اساس کار جامعه و بشریت در یک نظام اسلامی می دانیم اما این که سر مناره 50 متر باشد یا 30 متر دعوا نکنیم و اجازه دهیم اینجا منطق باشد ؛ اجازه ندهیم کسانی مسجد را در مقابل با بخش های مختلف فرهنگی قرار دهند یا مرکز فرهنگی را در مقابل مسجد قرار دهند و اگر این اتفاق افتاد مطمئن باشید دست کسانی در کار است که دلشان برای نظام و اسلام و انقلاب نمی سوزد .
 
رییس تئاتر شهر خطاب به شهردار تهران : دستتان را به خاطر خدمتی که با ایجاد پردیس های سینمایی انجام دادید و صنعت سینمای ما را نجات دادید ، می بوسم .
 
همچنین اتابک نادری رییس تئاتر شهر و از هنرمندان کشور نیز در این مراسم ضمن اهدای هدیه ای به شهردار تهران و شهردار منطقه 11 گفت : منطقه 11 قطب فرهنگی شهر است و تئاتر شهر نماد تئاتر حرفه ای است و می درخشد و همیشه مورد لطف بوده است .
 
وی افزود : همن طور که سال گذشته در ضیافت افطاری خصوصی به آقای قالیباف گفتم ، امروز بار دیگر در جمع اعلام می کنم که دستتان را به خاطر خدمتی که با ایجاد پردیس های سینمایی انجام دادید و صنعت سینمای ما را نجات دادید می بوسم .
 
در پایان این مراسم  با اهدایی لوح تقدیر از زحمات مهند س ندرلو قدردانی و حکم انتصاب مهندس شادلویی شهردار جدید منطقه 11 نیز توسط شهردار تهران اعطا شد ./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.