سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد . .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ 

روزنامه "اشپيگل" به نقل از "لس‌آنجلس تايمز" روز جمعه 18 اكتبر 2013 (26 مهر) اعلام كرد ايالات متحده آمريكا ميلياردها دلار صرف زرادخانه‌هاي سلاح هسته‌اي‌اش مي‌كند.
پايگاه اينترنتي فارن افرز گزارشي از مصاحبه "برنارد گورتزمن"، دبير شوراي روابط خارجي آمريکا را با "سوزان مالوني"، تحليلگر ارشد مرکز سياست خاورميانه سابان در مؤسسه بروکينگز درباره امکان انعقاد توافقنامه هسته اي با ايران منتشر کرد.
پايگاه خبري-تحليلي دبكا وابسته به سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در ادعايي از موافقت نظام سوريه با برقراري آتش بس با مخالفان خبر داد.
سناتور "جان مک کين" در سخناني در انديشکده "بروکينگز" ضمن وارد کردن اتهاماتي به ايران تاکيد کرد منطقه خاورميانه صرف نظر از نفت و انرژي اهميت ويژه براي آمريکا دارد و واشنگتن نبايد از اين منطقه غافل شود.
نماينده برنامه توسعه سازمان ملل متحد در تهران از اجرايي شدن پروژه هاي مشترك اين سازمان و ايران خبر داد.
ران پال ، نماينده سابق آمریکا در مصاحبه با "الکس جونز" در برنامه "اينفو وارز" اعلام کرد که نشانه هاي ورشستگي اقتصادي و فروپاشي سيستم آمريكا در حال ظهور مي باشند.
آسوشيتدپرس در گزارشي به قلم "جوزف فدرمن" نوشت:در حالي که تنها چند روز از دور نخست مذاکرات هسته اي با ايران مي گذرد، شکافي بين تل آويو و نزديک ترين متحد آن يعني آمريکا ظاهر شده است.
معاون دبيرکل اتحاديه عرب از حضور ايران در جلسه افتتاحيه کنفرانس بين المللي ژنو 2 خبر داد.
" مانوئل والس" ، وزير کشور فرانسه روز دوشنبه شنود ميليون ها ارتباط تلفني مردم اين کشور را " تکان دهنده" خواند.
اين درخواست در پي انتشار گزارش هايي در يک هفته نامه آلماني مبني بر اين که نهادهاي جاسوسي آمريکايي اکانت ايميل فيليپه کالدرون رئيس جمهور پيشين مکزيک را هک کردند، مطرح شد.
سناتور "جان مک کين" در سخناني در انديشکده "بروکينگز" ضمن وارد کردن اتهاماتي به ايران تاکيد کرد منطقه خاورميانه صرف نظر از نفت و انرژي اهميت ويژه براي آمريکا دارد و واشنگتن نبايد از اين منطقه غافل شود.
دادستاني كل مصر روز دوشنبه حكم بازداشت 43 تن از دانشجويان دانشگاه الازهر را صادر كرد.
"ویلیام برنز" معاون وزیر خارجه آمریکا امروز در دیدار با "میخایل بوگدانوف" همتای روس خود در مسکو، درباره تحولات سوریه و کنفرانس "ژنو2" با وی گفتگو کرد.
روزنامه لوموند در مطلبي به بررسي اطلاعاتي درباره جاسوسي آژانس امنيت ملي آمريکا از کشورهاي جهان از جمله فرانسه پرداخت.
شهردار نیویورک امروز به عنوان برنده جایزه یک میلیون دلاری "نوبل یهود" معرفی خواهد شد.
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به بحران سیاسی و اقتصادی در کشورهای حوزه خلیج فارس ، آنرا تهدیدی برای موجودیت حکام عرب آن کشورها دانست .
روزنامه السفیر لبنان ماجرای قتل مشکوک یکی از فعالان بحرینی را مورد بررسی قرار داد

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.