سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلهای کیایی دو هفته دیگر آماده ضبط می شود

میلاد کیایی پس از مدت ها در حال ساخت اثری با حال و هوای موسیقی گلها است که تا دو هفته دیگر کارهای مقدماتی این اثر به پایان خواهد رسید و آماده ضبط می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري  موسیقی ایران(نای)، میلاد کیایی گفت: پس از حدود 7- 8 سال سکوت، تصمیم به ساخت اثری گرفتم که در آن سعی شده تا از حاصل نزدیک به 60 سال فعالیت موسیقایی ام استفاده کنم.
 
این موسیقیدان پیشکسوت در ادامه افزود: حال و هوای این اثر تقریبا نزدیک به فضای موسیقی گلها است و تا حدودی می تواند یاد آور موسیقی به اصطلاح گلها باشد. البته تنظیم امروزی تری برای این اثر در نظر گرفته شده است.
 
وی همچنین عنوان کرد: این اثر با ارکستراسیون بزرگی از سازهای ایرانی و جهانی ساخته می شود و 38 نوازنده در اجرای آن همکاری خواهند کرد. فضای کلی این کار نیز، موسیقی آرام بخش و شادی آفرینی را برای مخاطب به وجود خواهد آورد.
 
میلاد کیایی ادامه داد: در سه بخش از این اثر، از کلام استفاده شده و می توان گفت بیشتر زمان آن را موسیقی بدون کلام تشکیل می دهد. البته این نکته را نیز باید اضافه کنم که در بخش کلامی اثر، هنوز خواننده ای را انتخاب نکرده ام و ترجیح می دهم برای اجرای آن از خواننده ای استفاده کنم که مشهور نباشد./ص

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.