سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمالی در قطعه نام آوران باغ رضوان آرام گرفت

پیکر حسین جمالی از کوهنوردان با سابقه کشورمان امروز صبح در قطعه نام آوران باغ رضوان آرام گرفت.

مجتبی غلامگر رئیس هیئت کوهنوردی اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه حسین جمالی از کوهنوردان و پیشکسوتان کشورمان روز جمعه 26 مهر در منطقه ماسوله دچار حادثه شدند و جان خود را از دست دادند که امروز صبح پیکر وی در قطعه نام آوران باغ رضوان آرام گرفت.

وی تصریح کرد: وی خیلی راحت دچار حادثه سقوط شدند و زمانی که ایشان در ارتفاع 3-2 متر از زمین فاصله داشتند به علت جدا شدن سنگ از زیر پایش به پائین سقوط می کند و سرش به سنگ می خورد.

غلامگر در ادامه گفت: جمالی مربی تیم کوهنوردی ذوب آهن بود و روز 26 مهر سرپرستی یک گروه 30 نفره را به عهده داشت که قصد داشتند در منطقه گیلوند رود ماسوله به سمت فومن عزیمت کنند که دچار این مشکل می شوند.

وی تاکید کرد: مرگ وی را باور نداریم و شوکی بود که به جامعه کوهنوردی وارد شد و برای خانواده وی صبر جمیل آرزو می کنیم.

 غلامگر اضافه کرد:  این کوهنورد نام آور و با سابقه کشورمان در هنگام فوت 60 ساله بوده و 22-23 سال پیش یعنی  در دهه 75 دو بار عنوان رئیس هیئت اصفهان عهده دار بود.

غلامگر گفت:  کوهنوردی رشته جذاب و هیجان انگیزی است که طرفداران بسیاری را دارد ولی متاسفانه هر از چند گاهی شاهد چنین اتفاقاتی هستیم که کام ورزشکاران را تلخ می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اتفاقات اینچنینی بسیار برای کوهنوردان سنگین است امیدواریم در آینده چنین حوادثی نباشیم  البته در این رشته حادثه همیشه وجود دارد که با دقت و هوشیاری کامل مي توان از آن پیشگیری کرد، البته شرایط محیطی نیز دراین قضیه دخیل  هستند./آق
برچسب ها: پیکر ، حسین ، جمالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.