سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

شهردار جدید شهر دهق معرفی شد

در مراسمی لطفعلی حسین هاشمی به عنوان شهردار جدید شهر دهق معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در این مراسم معاون اداره کل شهری و شوراهای استانداری اصفهان در سخنانی با اشاره به فراگیری و گستردگی خدمات شهرداریها گفت: بر اساس قانون بیش از 300نوع وظیفه برای شهرداریها تعریف شده است که این اهمیت کار شهرداریها در خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم را میرساند.

قاسمی با اشاره به این مهم که شهر یک موجود زنده، پویا و در حال رشد میباشد به خصوصیات یک شهرداری موفق و پویا اشاره کرد و افزود: مشارکت پذیری شهروندان ، پاسخگویی و شفافیت عملکرد، مسئولیت پذیری و اثربخشی و کارایی به دلیل کمبود منابع و نیازمندیهای فراوان، عدالت محوری، انعطاف پذیری و حاکمیت قانون از جمله خصوصیات یک شهرداری موفق میباشد.

در پایان این مراسم شهردار جدید دهق مشارکت و همکاری بیش از پیش شهروندان در مدیریت امور شهری را خواستار شد و گفت: این شهر به لحاظ قدمت، فرهنگ، هنر، صنعت و کشاورزی دارای ویژگیهای خاص است که این مهم باید در برنامه ریزهای مدیریت شهری همواره لحاظ شود.

لطفعلی حسین هاشمی با اشاره به استقرار دو مرکز علمی دانشگاهی در دهق ، برتعامل بیش از پیش مدیریت شهری با نخبگان دانشگاهی و لزوم توسعه توسعه متوازن و همه جانبه شهر تاکید کرد. ش ک
برچسب ها: اصفهان ، شهردار ، جدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.