سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

هنر، برترين ابزار جريان‌سازی دينی است

تعميق اعتقادات دينی و اثبات حقانيت و اصول اوليه شيعيان كه همان ولايت است، از جمله اهدافی است كه در همايش بازسازی واقعه غدير پيگيری می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئيس حوزه هنری اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه‌های استان،گفت: تعميق اعتقادات دينی و اثبات حقانيت و اصول اوليه شيعيان كه همان ولايت است، از جمله اهدافی است كه در همايش بازسازی واقعه غدير پيگيری می‌شود  ،با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و شبهه‌افكنی توسط فرقه وهابيت، هنر، برترين ابزاری است كه می تواند جريان‌ساز باشد.

اسماعيلی، با اشاره به بازسازی واقعه غديرخم، افزود: تعميق باورها و اعتقادات دينی به‌ويژه ميان نسل جوان و اثبات حقانيت و اصول اوليه شيعيان كه همان امامت و ولايت است، از جمله اهدافی است كه در اين برنامه پيگيری می‌شود؛ با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و شبهه‌افكنی توسط فرقه وهابيت، هنر، برترين ابزاری است كه تواند جريان‌ساز باشد.

 وی ادامه داد: در ساير ايام سال همچون ماه محرم‌الحرام ظرفيت مناسبی برای تعميق باورهای دينی تعبيه شده است اما اگر بتوانيم اين زمینه را در سالروز واقعه غديرخم نيز ايجاد كنيم، بدون ترديد شاهد تعالی و بالندگی ميان نسل حاضر خواهيم بود.

 اين مقام مسئول با اشاره به اين‌كه بازسازی واقعه غدير در 122 نقطه كشور انجام می‌شود،  تصریح کرد :اين واقعه به مدت 3 روز در شهرستان زنجان و در شهر قيدار به مدت يك روز اجرا می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان كرد: جريان دعوت پيامبر اكرم(ص) از اقوام و خويشان خويش، ميلاد حضرت علی(ع)، ليلة‌المبيت، درد و دل و نجوای يك شيعه و علاقه‌مند حضرت علی(ع) در سرزمين جفه، خطبه‌خوانی و اعلام امامت و ولايت اميرالمؤمنين(ع) از جمله بخش‌های اجرايی برنامه بازسازی واقعه غديرخم در زنجان است.

 

 

 

برچسب ها: هنر ، ابزار ، دینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.