سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

برپایی نمایشگاهی آثار خوشنویسان شهرستان آزادشهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر گفت: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و در دهه امامت و ولایت نمایشگاهی از آثار خوشنویسان آزادشهر مرتبط با این ایام در مسجد جامع این شهرستان دایر شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  داوود قاسمی صبح امروز در محل برگزاری این نمایشگاه در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان از تاریخ پنج‎شنبه 25 مهرماه افتتاح و تا آخر هفته جاری دایر و علاقه‌مندان می‎توانند از آن بازدید کنند.

برگزاری جنگ شادی به مناسبت عید سعید غدیر در آزادشهر

وی خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری و شورای شهر آزادشهر جنگ شادی در روز چهارشنبه در سینما 22 بهمن آزادشهر برگزار و هنرمندان شهرستانی و استانی با اجرای موسیقی زنده و بخش‎های نمایشی طنز لحظات شاد و مفرحی را برای مردم این منطقه ایجاد خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر اضافه کرد: برگزاری برنامه‎های مختلف هنری و مسابقات فرهنگی، ادبی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان و مسئولان کتابخانه عمومی شهرستان از دیگر برنامه‎های مهم این اداره در این ایام مبارک و فرخنده است که اجرا و ان‌شاءالله مورد توجه مردم خوب شهرستان قرار بگیرد./ج1

برچسب ها: شهرداری ، شادی ، خوشنویس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.