سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احقاق حقوق شهرداری منطقه 16 با جدیت پیگیری می شود

مسعود مینایی فرد رئیس اجرای احکام شهرداری منطقه 16 از اجرای ضربتی طرح آرا ماده صد در نواحی ششگانه خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مینایی فرد گفت : با مطالعه و بررسی به عمل آمده  پرونده های درشت دانه منطقه در اداره کل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد  مشخص و در اولویت اجرا قرار گرفته اند.
 
رئیس اجرای احکام شهرداری منطقه 16 با اشاره به این که این اقدام از ابتدای مهرماه در محدوده ناحیه 6 آغاز شده افزود : پنجاه پلاک ثبتی درشت دانه واقع در محدوده ناحیه 3  که دارای تخلفات هستند از امروز با برخوردهای قانونی و تعیین تکلیف مواجه خواهند شد.
 
مینایی فرد خاطرنشان کرد : بیشترین این تخلفات در محدوده نواحی 6 و 3 است که با تشکیل اکیپ های ویژه اجرای احکام ، پرسنل نواحی مربوطه ، اجرائیات و اکیپ اجرایی  137 با جدیت در جهت احقاق حقوق شهرداری و شهروندان با اماکنی که دارای تخلفات بوده برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
 
رئیس اجرای احکام شهرداری منطقه 16 افزود : در این راستا جلسه ای با حضور شهردار ناحیه 3 و ریاست اجرائیات در اداره اجرای احکام جهت بررسی هر چه بهتر اجرایی شدن آرا برگزار شد.
 
وی در پایان متذکر شد کلیه مالکین پلاک های ثبتی واقع در محدوده منطقه 16 که دارای رای ماده صد هستند در اسرع وقت  جهت تعیین تکلیف وضعیت خود مبنی بر رفع خلاف و یا پرداخت جرایم و توافقات لازمه با شهرداری منطقه 16 به واحد اجرای احکام مراجعه کنند.
برچسب ها: حقوق ، احکام ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.