سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی تاسیسات:

صنعت تاسیسات کشور رشد قابل توجه ای یافته است

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی گفت: در سال های اخیر صنعت تاسیسات کشور رشد و توسعه قابل توجه ای یافته است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگارن به نقل از روابط عمومی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي؛ دکتر عبدلکریم جلالی افزود : شرکت های حاضر در این نمایشگاه ، صنایع و تجهیزاتی عرضه کرده بودند که نشان دهنده پیشرفت های این بخش از صنعت کشور است .

وی اضافه کرد : امروز بخش صنعت و تاسیسات ایران با رشد خوبی که داشته به بهتربن رقیب برای دیگر کشورها تبدیل شده است.

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی از افزایش چشمگیر بازدید کنندگان از نمایشگاه دوازدهم خبر داد و گفت : حضور بازدید

کنندگان در این نمایشگاه به حدی بود که رفت و آمد در داخل سالن ها به سختی صورت می گرفت و این موضوع سبب شد مقداری خدمات رسانی به بازدید کنندگان با مشکل مواجه شد .

وی گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده روزانه بیش از 50 هزار نفر از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بازدید کردند .

مدیرعامل شرکت نمانگر در ادامه افزود : وزارت صنعت ،معدن وتجارت و بویژه شرکت سهامی نمایشگاهها ، سازمان توسعه تجارت و تشکل های مرتبط ، حمایت و همکاری مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه داشتند که از آنها قدردانیم.

وی اضافه کرد : تلاش می کنیم با برنامه ریزی دقیق تر ، سال آینده سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات را با شکوه تر برگزار کنیم.

در این نمایشگاه بزرگ جهانی ، بیش از 500 شركت كننده داخلي و خارجي از جمهوری اسلامی ایران و 21 كشور مطرح جهان ؛ نوین ترین ، جدیدترین و آخرین صنایع و تولیدات خود را ارائه کردند.

فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ،آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی ،کشورهای هستند که شرکت ها و نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور داشتند.

برچسب ها: صنعت ، تاسیسات ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.