سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان خبرداد

راه اندازی واحد ابلاغ اوراق قضایی شوراهای حل اختلاف

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان از موفقیت طرح راه اندازی واحد ابلاغ اوراق قضایی این شورا در مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "احمد جعفری"  از موفقیت طرح راه اندازی واحد ابلاغ اوراق قضایی این شورا در مرکز استان گلستان خبر داد.

وي با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 30 هزار فقره اوراق قضایی از طریق این واحد ابلاغ شده است گفت: با نظارت و آموزش مستمر ماموران، در حال حاضر اوراق قضایی به صورت قانونی و در زمانی کمتر از 2 روز ابلاغ می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ابلاغ صحیح و به موقع اوراق از ارکان دادرسی عادلانه و قانونی است افزود: ابلاغ قانونی اوراق این فرصت را به طرفین دعوی می‌دهد تا از روند رسیدگی مطلع شوند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان تصریح کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، جلوگیری از اطاله دادرسی و کاستن از تعداد دفعات تجدید وقت به علت آگاه نبودن طرفین دعوی از زمان حضور در دادگاه از مزایای ابلاغ به موقع و قانونی است.

وی از تلاش برای استقرار واحد ابلاغ اوراق قضایی در سایر حوزه‌های قضایی استان خبر داد و گفت: در صورت فراهم شدن بستر مناسب در شهرهای گنبد کاووس و علی آبادکتول نیز واحد ابلاغ شورای حل اختلاف راه اندازی می‌شود.

گفتنی است؛ استان گلستان یکصد و 56 شعبه شورای حل اختلاف دارد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.