سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نوجوانان صبا آینده خوب و درخشانی دارند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: نوجوانانی که در صبای قم بازی می‌کنند آینده خوب و درخشانی دارند و به زودی در سطح اول فوتبال کشور مطرح خواهند شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عباس رحمانی امروز در قم اظهار داشت: بازیکنانی داریم که درک فوتبالی بسیار بالایی دارند و به خوبی آنچه را که در تمرین و زمین مسابقه از آنها می‌خواهیم به خوبی اجرا می‌کنند و به دنبال کسب موفقیت پرتلاش و کوشا هستند.

وی گفت: تیم خوب و آینده داری را تشکیل داده‌ایم و امیدوارم بتوانیم روز به روز در انسجام تیمی و پیشرفت بیشتر و هفته به هفته با کسب نتایج خوب و موفقیت‌آمیز در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، توانمندی و استعداد فوتبال قم را به خوبی نشان بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در ادامه به وضعیت تیمش در دو هفته اخیر رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: ما در شروع لیگ نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، ولی منصفانه می‌گویم که در دیدار با شموشک گلستان حقمان دریافت سه گل نبود.

رحمانی ادامه داد: با این حال تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال نوجوانان سایپا مشهد به پیروزی رسید تا غم شکست سنگین هفته اول در گرگان را به فراموشی بسپارد.

رحمانی بیان داشت: دومین هفته از دور رفت بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در گروه‌های مقدماتی پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در خارج از خانه از سد تیم سایپا مشهد گذشت.

وی یادآور شد: در این مسابقه حساس تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دومین بازی خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نوجوانان کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس مشهد میهمان تیم فوتبال نوجوانان سایپا بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم اذعان داشت: در حالی در این بازی حساس برابر میزبان مشهدی خود به پیروزی رسیدیم که از بازی قبل خود که آن هم در خارج از خانه و در شهر گرگان برگزار شده بود، برابر تیم شموشک گلستان باخت سنگین سه بر صفر را در کارنامه داشتیم، ولی آن باخت هرگز در روحیه تیم ما اثر منفی نداشت و با انجام یک بازی خوب در مشهد پیروز شدیم و با این برد به نخستین پیروزی خود در این فصل لیگ برتر دست یافتیم.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دو هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور باخت سه بر صفر در میهمانی تیم شموشک گلستان و برتری یک بر صفر در میهمانی تیم سایپا مشهد را در کارنامه دارد./ج1

برچسب ها: قم ، لیگ ، شموشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.