دکتر توکل افشاری، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، افزود: یکی از چالشهای آموزشی در بحث رشته "علوم پایه" این است که نیازهای حیطه سلامت و افرادی که به دوره با تحصیلات تکمیلی ورود پیدا میکنند با هم تناسب ندارند.
وی گفت: در رشته تحصیلات تکمیلی علوم پایه بیش از نیاز دانشجو پذیرش و فارغالتحصیل میشوند که از نظر کاری و شغلی جایگاهی برای آنها در نظام سلامت تعريف نشده است.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارداشت: در نظام سلامتپذیرش تحصیلات تكميلي بعد از فارغ التحصيلي فرصتهای شغلی برای آنها تعریف نشده است./ح
انتهاي پيام/