سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

اراده دولت توجه به توسعه محرومترين و دورترين مناطق كشور است

استاندار خراسان شمالي گفت: اراده دولت توجه به توسعه محرومترين و دورترين مناطق كشور است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، سيد علي اكبر پرويزي در جمع مردم شهر راز با بیان اینکه تمام تلاش ما رفع محروميت از چهره روستاها و مناطق كمتر توسعه يافته است، افزود: بيش از صد پرو‍‍‍‍ژه عمراني نيمه تمام در اين شهرستان وجود دارد كه بايد اولويت بندي كنيم تا به سرانجام برسد.

وي خاطر نشان كرد: نگاه سياسي ، تبليغاتي و شعاري به امور اجرايي استان هرگز نخواهيم داشت و با انتخاب همكاراني پاكدست و راستگو به پيش خواهيم رفت .

نماينده عالي دولت گفت: شهرستان راز و جرگلان از نظر دامپروري و كشاورزي استعداد بالقوه خوبي را دارا است كه توجه به اين دو بخش مي تواند خيلي از مشكلات منطقه را بر طرف كند

پرويزي با اشاره به سفر سال گذشته مقام معظم رهبري به استان افزود: در سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري به استان اعتبارات خوبي در زمينه هاي مختلف به اين شهرستان اختصاص پيدا كرده كه با تخصيص آن بخشي از محروميت ها برطرف خواهد شد.

وي منطقه شمالي استان را محرومترين منطقه استان ذكر كرد و گفت: علي رغم تلاش هاي زيادي كه در اين 35 سال در اين منطقه جهت رفع محروميت صورت گرفته اما شمال استان كه شامل بخشهايي از شهرستانهاي مانه و سملقان ، راز و جرگلان و شيروان مي شود همچنان در محروميت به سر مي برند./س

برچسب ها: ارادت ، دولت ، نقاط ، محروم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.