سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

آغاز اجرای دومین سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اجرای دومین آزمایش سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سیدعلی مختاری با اشاره به آغاز اجرای دومین آزمایش سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: اجرای این سرشماری آزمایشی از دو روز پیش آغاز شده است و تا 29 آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محل اجرای دومین آزمایش سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی، تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در دهستان بخش سیلوانا با 39 آبادی از ارومیه اجرا می‌شود.

مختاری با بیان اینکه دومین آزمایش سرشماری کشاورزی در آذربایجان غربی از سوی مرکز آمار ایران عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: 17 نفر در اجرای سرشماری کشاورزی استان مشارکت دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به جزئیات اجرای دومین آزمایش سرشماری کشاورزی اشاره کرد و افزود: در این سرشماری تعداد واحدهای تولیدی، کشاورزی و دامپروری و همچنین آمارهای موجود در بخش کشاورزی هر یک ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:آمارگیران اطلاعات گرفته شده از کشاورزان را توسط تبلت ثبت می‌کنند.

مختاری به اهمیت و جایگاه آمارگیری عمومی کشاورزی اشاره کرد و اذعان داشت: برنامه‌ریزی‌های اقتصادی مبتنی بر کشاورزی است و بر این اساس ارائه آمار صحیح از سوی کشاورزان و همکاری صمیمانه آن‌ها با آمارگیران مرکز آمار ایران توصیه می‌شود.
برچسب ها: ارومیه ، کشاورزی ، سرشماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.