سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تلاش سناتور جمهوري خواه آمريکايي براي تعطيلي مجدد دولت

"تد کروز"سناتور آمریکایی از جناح محافظه کار جمهوری خواهان گفت بار دیگر برای مقابله با طرح های دولت باراک اوباما تلاش خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی سی ان ان؛  سناتور "تد کروز" که تلاش هایش برای تعطیل کردن دولت امریکا حتی با مخالفت هم حزبی هایش نیز مواجه شده است ،در گفتگو با دانا بش مجری شبکه افزود من برای رهبران حزب در واشنگتن کار نمی کنم بلکه برای بیست و شش میلیون نفر مردم ایالت تگزاس کار می کنم . وی در خصوص علت اصرارش برای به بن بست کشاندن طرح مالی در کنگره آمریکا گفت مردم در سراسر آمریکا از طرح های دولت سرخورده شده اند .

وی گفت: من مطالبی را که در مقابل دوربین سی ان ان می گویم عینا در نشست های پشت درهای بسته نیز مطرح می کنم .وی گفت قصد عقب نشینی از تلاش هایش برای مقابله با طرح های دولت اوباما به ویژه در خصوص طرح خدمات بهداشتی حتی به رغم مخالفت های هم حزبی هایش ندارد .

بن بست مالی اخیر در کنگره آمریکا و تعطیلی دولت هر چند با توافق میان رهبران حزب دموکرات و جمهوری خواه در مجلس سنا حل شد اما این راه حل موقتی و سقف بدهی دولت تا پانزدهم ژانویه آینده تمدید شده است و این احتمال وجود دارد که دولت آمریکا بار دیگر مجبور به تعطیلی نهادهای خود شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.