سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکت:

قصد جدایی از فولاد ماهان را ندارم/برای خوشامدگویی و تبریک نزد ترابیان رفته بودم

محمدرضا ساکت، مديرعامل تيم فوتبال فولاد ماهان اصفهان، بحث پیوستن مجددش به تیم فوتبال سپاهان را تکذیب کرد.

محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دیدار با ترابیان، مدیرعامل جديد تیم فوتبال سپاهان گفت: به هر حال این یک روال عادی است که ما به مدیران عاملی که انتخاب می شوند سر بزنیم و به آنها تبریک بگوییم. من در هفته گذشته نیز در دیداری که با آذری مدیرعامل تازه انتخاب شده ذوب آهن داشتم سمت جدیدشان را تبریک گفتم و این جزئی از اخلاق ورزشی ماست.

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد ماهان اصفهان در ادامه افزود: من به مجموعه سپاهان علاقه و تعصب خاصی دارم و علاقمندم تا هر کمکی از دستم بر می آید برای موفقیت این باشگاه انجام دهم.

وی تصريح کرد: در جلسه ای که با ترابیان داشتیم نقطه نظراتمان را در خصوص اقدامات 10 سال گذشته این تیم و همچنین خرید باغ فردوس و خرید مجموعه صفائیه انجام دادیم و سعی خواهیم کرد در آینده فضای همکاری بین 2 طرف را افزایش دهیم.

ساکت اظهار داشت: من به عنوان یک هوادار سپاهان برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت می کنم و بسیار خوشحالم که پس از چند سال باغ فردوس را برای سپاهان خریداری کردیم؛ این امیدواری وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور این باغ به مجموعه ورزشی خوبی برای سپاهان و برای ورزش کشورمان تبدیل شود و ما بتوانیم برای سالهای متمادی از آن استفاده کنیم.  من خرید باغ فردوس را جزو کارهای ماندگار 10 سال اخیر مجموعه سپاهان می دانم.

مديرعامل تيم فوتبال فولاد ماهان اصفهان در پایان در خصوص شایعات ایجاد شده مبنی بر قطع همکاری با فولاد ماهان و پیوستن به سپاهان خاطرنشان کرد: من این موضوع را تکذیب می کنم و باز هم می گویم که این دیدار تنها برای خوش آمدگویی برای ترابیان بود نه چیز دیگر.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.