سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دور سوم رنکینگ دارت کشور

"حسین اعرابی" و "سونیا جرجانی" درخشیدند

سومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری آقایان با شرکت 96 بازیکن از سراسر کشور در شهرستان اراک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در دور سوم مسابقات رنکینگ کشوری آقایان ابتدا در 32 گروه 3 نفره بصورت گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از آن 64 بازیکن به صورت حذفی به دیدار حریفانشان رفتند که در انتها 8 بازیکن برتر به نامهای مهدی شایسته ، احمد کریمی راد ، محمد ناظریه ، کامبیز حافظی ، شاهین حسینی ، محمد امین کریم پور ، حسین اعرابی و سید جعفر سیدی زاده در جدول باقی ماندند که در نهایت حسین اعرابی از استان اصفهان توانست در یک رقابت زیبا هم استانی خود احمد کریمی راد را شکست دهد و به مقام اول این دوره از مسابقات دست پیدا کند . کامبیز حافظی از استان تهران و محمد امین کریم پور از استان سمنان نیز به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

براساس این گزارش، در بخش خانم ها 66 بانوی دارت انداز از سراسر کشور در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد در شهر اراک به میزبانی خوب کمیته دارت استان مرکزی به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات 66 بانوی دارت انداز در 32 تیم بصورت گروهی و سپس حذفی به رقابت پرداختند که در پایان خانم سونیا جرجانی از استان گلستان توانست نگار زنده نام از استان مرکزی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و برای سومین بار در مسابقات رنکینگ کشوری فصل 93-92 به مقام اول دست پیدا کند. همچنین خانم ها نرگس حیدری از استان البرز و بهناز قربانی از استان اصفهان نیز بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

این گزارش حاکیست، دور رفت مسابقات تیمی دارت کشور در فصل 93-92 با شرکت 8 تیم به میزبانی کمیته دارت استان مرکزی برگزار شد.

8 تیم شرکت کننده در این مسابقات در حالی به دیدار یکدیگر رفتند که از بازیکنان خوبی بهره می بردند و به همین دلیل سطح رقابتها از نظر کیفی و کمی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

تیم اندیشه سبزخزر از خطه گیلان توانست با 11 امتیاز در صدر جدول دور رفت قرار گیرد و تیم های سایپا و بهداروی گرمسار هر کدام با 10 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ در رده های بعدی قرار گرفتند و تیم حمل و نقل شمال گرگان تنها با یک امتیاز کمتر در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تیم های کمیته دارت استان یزد ، پاس قوامین و دو تیم خوب و جوان از استان مرکزی به نام های تورانیان اراک "الف" و "ب" نیز در این مسابقات حضور داشتند.

گفتنی است دور برگشت این مسابقات بهمن ماه سال جاری در استان سمنان ، شهرستان گرمسار برگزار می شود.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: دارت ، اعرابی ، جرجانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.