سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

رعایت استاندارد بقای صنعت و توانمندی روز افزون کشور است

استاندار اردبیل با بیان اینکه رعایت استاندارد بقای صنعت و توانمندی روز افزون کشور است، گفت: استاندارد شیوه های جدیدی برای زندگی ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد افزود: در زمان رژیم ملعون شاهنشاهی برای مصرف یک متر سیم خاردار باید آن را از کشورهای دیگر وارد می کردیم و خود توان و اجازه تولید آن را نداشتیم.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی از سوی رژیم استبدادی تنها برای وابسته تر کردن این ملت به کشورهای دیگر بود، افزود: امروزه به لطف الهی و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا ایران اسلامی در همه زمینه حرفی برای گفتن دارد و بیشتر کالاها و خدمات مصرفی مردم در داخل تولید می شود.

نیکزاد ادامه داد: یک ایرانی هرگز به وضع موجود راضی نیست و همیشه در تلاش برای توسعه و تولید با کیفیت تر بیشتر قدم بر می دارد چراکه اعتقاد دارد جایگاه ایران اسلامی بسیار بالاتر از وضع موجود است.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه در این عرصه پیشرفت و تکنولوژی باید به رعایت استاندارد اهتمام بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: به یقین می توان گفت در عرصه رقابت توجه به استاندارد مولفه اساسی است چرا که استاندارد کالا بیشتر از قیمت آن مورد توجه مصرف کننده است.

وی با یادآوری اینکه استاندارد به هیچ وجه در جبهه مقابله با تولید نیست و همراه و در کنار تولیدکنندگان برای ارتقای کیفیت است، خاطرنشان کرد: نتیجه رعایت استاندارد بقای صنعت و توانمندی روز افزون کشور در همه عرصه ها است/س.



برچسب ها: اردبیل ، توانمندی ، روز ، افزون ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.