سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات کاراته کامبت گیمز؛

پرونده دوستی بسته شد

نازنین دوستی نماینده وزن منهای 50 کیلو گرم کاراته کشورمان در کامبت گیمز، پس از دو شکست برابر حریفانی از چین و گواتمالا بدلیل آسیب دیگی از ناحیه زانوی پای چپ قادر به ادامه مبارزات نشد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مسابقات کاراته کامبت گیمز که با حضور 90 کاراته کای برتر جهان از 38 کشور از امروز در سالن اسپارتاک سن پترزبورگ آغاز شده است، نازنین دوستی نماینده کشورمان در نخستین پیکار خود با حساب 3 بر یک مغلوب لی هونگ، قهرمان و نایب قهرمان جهان در سالهای 2010 و 2012 از چین شد. وی در دیدار دوم خود و در حالی که از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شده بود با حساب یک بر صفر مغلوب كاستالينو گونزالس، قهرمان سال 2012 پان امريكن و نفر سوم جهان در سال 2010 از گواتمالا شد. دوستی در مبارزه سوم حاضر به مبارزه با سراپ اوزچليك از ترکیه نشد تا بدین ترتیب پرونده او در کامبت گیمز بسته شود.
 
در مسابقات کاراته کامبت گیمز، کاراته کاهای هر وزن ابتدا بصورت دوره ای باید به مصاف هم بروند و پس از آن از هر گروه 2 کاراته کایی که صاحب بیشترین امتیاز شدند به مرحله دوم راه می یابند. در این مرحله نیز نفرات اول و دوم دو گروه به دیدار هم می روند که در نهایت کاراته کایی که بیشترین برد را داشته بر سکوی اول می ایستد و بقیه، براساس عملکردشان عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص خواهند داد. در صورتی که امتیاز ناشی از هر برد دو کاراته کا یکسان و مشابه باشد، کار به امتیازشماری تکنیکی می کشد.
 
امروز همچنین علاوه بر نازیین دوستی، در وزن منهای 67 کیلو گرم سعید احمدی به مصاف رقبای خود می رود.
 
در مسابقات کاراته کامبت گیمز از کشورمان سه کاراته کای در بخش مردان و دو کاراته کا در بخش زنان از سوی فدراسیون جهانی به این رقابتها دعوت شده اند.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.