سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 16 میزبان یکصد و یکمین جلسه هم اندیشی مراکز گل و گیاه مناطق 22 گانه

یکصد و یکمین نشست هم اندیشی مراکز آموزش گل و گیاه مناطق 22 گانه شهر تهران به منظور تشریح عملکرد این مراکز طی یک ماه، 28 مهر ماه به میزبانی منطقه 16 برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نشست هم اندیشی یکصد و یکمین آموزش و مشاوره گل و گیاه مناطق 22 گانه شهر تهران که امروز صبح در منطقه 16 برگزار شد، مهندس زارعی مسئول مشارکت هاي سازمان پارکهای شهر تهران ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم گفت: لازم است همه ی مراکز آموزش گل و گیاه مناطق 22 گانه در روز عید غدیر خم برنامه ای داشته باشند.

وی در ادامه به عوامل موثر در جذب شهروندان به گل و گیاه اشاره و عنوان کرد: نو آوری و ابداع کارشناس تزیین گل و برگزاری مسابقات مختلف گل آراییی از جمله عواملی است که در جذب شهروندان به یادگیری گل آرایی موثر است.

مسئول مشترک سازمان پارکها همچنین به منظور ایجاد یک تیزر تبلیغاتی مناسب سطح شهر گفت: به منظور ترویج آموزش گل و گیاه،‌تهیه فیلم و تصویر از برگزاری کلاس های آموزش و ارائه عملکردها به سازمان پارکها تا یک هفته آینده در کلیه مناطق باید صورت گیرد.

در این جلسه صیدی مدیر مرکز مشاوره گل و گیاه منطقه 16 عملکرد یک ماه اداره را در جمع حاضرین تشریح کرد.
گفتنی است این نشست به همکاری مدیر مرکز آموزش مشاوره گل و گیاه و با حضور مسئول سازمان پارکهای شهر تهران و مسئولین پایگاههای مناطق 22گانه به میزبانی اداره گل و گیاه منطقه 16 در 28 مهر ماه از ساعت 9:30 الی 12:30 برگزار شد.
برچسب ها: گل ، میزبانی ، نوآوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.