سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير سازمان فروش "کرمان خودرو"؛

سهم 10 درصدي خودروهاي برند چيني در "بازار"/رونمايي از J5 "دنده اتوماتيک" تا دو هفته ديگر

مدير سازمان فروش شرکت کرمان موتور با بيان اينکه هم کانون سهم مجموع برندهاي چيني مونتاژ داخل در بازار 10 درصد است، گفت: 10 الي 15 روز ديگر از خودروي j5 دنده اتوماتيک رونمايي خواهيم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اميرحسين يزداني، در نشست خبري، با بيان اينکه در‌ آخرين آمار وزارت صنعت، شرکت خدمات پس از فروش ماه رتبه 3 را کسب کرد، اظهار داشت: متأسفانه ديدگاه نادرست نسبت به کيفيت خودروهاي شرکت کرمان موتور، از ليفان 520 با ورژن قديمي شروع شد ولي، نزديک به 2 سال است که توليد آن خودرو متوقف شده و از آن زمان اين خودرو با ورژن جديد با حداقل ايرادات توليد مي شود.

وي با اشاره به اينکه تمام توليدات داخل، مشکلاتي دارند، گفت: مشکلات کيفي محصولات ليفان و jac، کنترل شده و رو به کاهش است زيرا ما در همين راستا، هر دو هفته يک بار جلساتي را براي افزايش کيفيت و بررسي ايرادات کيفي خودروها برگزار مي کنيم.

يزداني با بيان اينکه، هم اکنون تمام محصولات را تا 3 ماه آينده به فروش رسانده ايم، افزود: هم اکنون توليدي براي تحويل فوري نداريم و اين مسئله يعني تقاضا براي خودروهاي ما وجود دارد.

مدير سازمان فروش شرکت کرمان موتور به سهم برندهاي چيني در بازار اشاره کرد و گفت: تا اواسط سال 90، سهم مجموع برندهاي چيني مونتاژ داخل در بازار 1 درصد بود که هم اکنون تقريبا به بالاي 10 درصد رسيده است.

وي با اشاره به اينکه، چين خودروساز با کيفيت ندارد، اذعان داشت: طي 3 سال گذشته به دليل تحريم ها و مشکلات موجود، هيچ گونه مذاکره اي با خودروسازان مطرح نداشتيم، ولي قطعا چين طي دو الي سه سال آتي، از لحاظ کيفيت به کره خواهد رسيد.

يزداني با بيان اينکه از لحاظ کيفيت، طي دو سال گذشته جز 5 خودروساز اول کشور هستيم، گفت: کاهش عرضه، تنوع محصولات گسترده خدمات پس از فروش و افزايش نمايندگي ها از 30 به 80 عدد، باعث رشد 140 درصدي ما در توليد شده است.

***رونمايي از J5 دنده اتوماتيک تا 2 هفته ديگر

مدير سازمان فروش شرکت کرمان موتور با بيان مطلب فوق، اظهار داشت: دي ماه سال جاري نيز خودروي s5 به بهره برداري خواهد رسيد.

وي افزود: هم چنين دو محصول ديگر از ليفان (720 و530) در مرحله تست دوام داريم که يا در ابتداي سال 93 و يا انتهاي سال جاري آماده بهره برداري خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سهم ، خودرو ، برند ، چینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.