سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه نخست خانه های دوچرخه منطقه 2 در پایتخت

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 2 گفت: خانه های دوچرخه سواری منطقه 2 از سوی سازمان حمل و نقل ترافیک رتبه ی نخست را به خود اختصاص داد.

ایرج ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: منطقه 2 مجهز به 10 خانه دوچرخه در ناحیه های 7، 8 و1 با 200 دستگاه دوچرخه و به صورت دو شیفت از ساعت 8 صبح الی 8 شب در حال ارائه خدمات رایگان به شهروندان است.

وی افزود: تا به حال 600نفر در سامانه الکترونیکی خانه های دوچرخه ثبت شده اند و بر اساس ثبت سامانه الکترونیکی منطقه 2 بیشترین تقاضا را برای دریافت دوچرخه داشته است و به طور متوسط روزانه 200 نفر از دوچرخه های منطقه 2 استفاده کردند که این نشان از استقبال بسیار مردم از این طرح ورزشی-تفریحی و زیست محیطی دارد. ولی نژاد در ادامه تصریح کرد: با توجه به بازدید اخیر سازمان حمل و نقل ترافیک از خانه های دوچرخه منطقه 2، این خانه ها از جهت نوع کار برای، نظم، نحوه و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و به طور کلی شکل کلی ارائه خدمات رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
وی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون 10 خانه دوچرخه 200 دستگاه مجهز شده اند که با توجه به استقبال شهروندان، با مساعدت سازمان حمل و نقل ترافیک مبنی بر اختیار قرار دادن تعدادی دستگاه دوچرخه بتوان آنچه را که درخور شهروندان فهیم است به آنان عرضه داشت.
ولی نژاد در ادامه به خانه های دوچرخه بوستان نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: در بوستان نهج البلاغه یک خط تفریحی مسیر دوچرخه سواری با 4 خانه دوچرخه برای استفاده شهروندان قرار داده شده است.

به گفته وی شهرداری منطقه 2 خانه های دوچرخه را با هدف تشویق شهروندان به استفاده دوچرخه به جای وسایل دودزای موتوری در سفرهای داخلی شهری، افزایش نشاط و پویایی و ارتقای سلامت روحی و جسمی شهروندان از جمله اهداف احداث این خانه ها در سطح محلات است./

برچسب ها: دوچرخه ، بوستان ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.