سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجراي موفقيت آميز طرح جايگزيني سامانه مولد قدرت مکانيزم يوفريم کد 7 در فولاد مبارکه

با جايگزيني سامانه جديد و تغيير کار بري داده شده بر روي سامانه مولد قدرت مکانيزم يوفريم کد 7 در فولاد مبارکه ، از بسياري از تعميرات ناخواسته بر روي اين تجهيز و همچنين هزينه و زمانهاي اضافي جلوگيري نمايند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، اين خبر را رئيس مکانيزمهاي خاص فولاد مبارکه داد و در اين زمینه گفت: به منظور رفع مشکلات موجود در روند نگهداري و تعميرات سامانه مولد قدرت مکانيزم يوفريم (کد 7-24-5) از جمله نياز دائم به انجام تعميرات اساسي، پايين بودن کيفيت تعميرات، بالا بودن هزينه تعميرات، کمبود قطعات يدکي و ... همچنين کاهش آمار توقفات اين مکانيزم اجرای طرحی در راستاي معادل يابي و جايگزين کردن ديزل موتور اين مکانيزم در دستور کار قرار گرفت .

عليرضا کاظمي خاطرنشان کرد: در اين خصوص پس از بررسي هاي انجام شده بين موتورهاي پيشنهادي، جايگزين کردن موتور فابريک مکانيزم (BENZ OM 441) با موتور پيشنهادي و تغيير کاربري داده شده علاوه بر دستيابي به هدف طرح مزايايي چون تعمير راحت و ارزان، کاهش دفعات و مدت توقفات (بهبود MTBF و TTR) و افزايش توان و بازده عملکرد مکانيزم حاصل شد.

وی با بيان اينکه با اين جايگزيني در زمينه اجراي عمليات تعميراتي بر روي اين مکانيزم سامانه تعميرات اضطراري ( EM) جاي خود را به تعميرات پيشگيرانه (PM) داد خاطرنشان کرد: تعداد دفعات اجراي تعميرات اساسي موردنياز بر روي سامانه مولد قدرت مکانيزم يوفريم کد 7 پيش از اجراي اين طرح هر سال يکبار بود که اکنون با اجراي موفقيت آميز طرح مذکور به چهار سال يکبار و تعميرات جزئي مورد نياز از چهارده بار در سال به دو بار تقليل يافته است.

رئيس مکانيزمهاي خاص فولاد مبارکه کاهش هزينه‌ها و نفر ساعتهاي مورد نياز براي اجراي هر بار عمليات تعميرات بر روي اين مکانيزمها را از ديگر مزاياي اجراي اين طرح خواند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.