سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماری از اقدامات انجام شده در طرح استقبال از مهر:

کاهش انتقادات نسبت به وضعیت معابر شهر تهران

جمع آوری حدود 1230 کاربرگ نظارتی از نواحی 123 گانه شهرداری تهران، نشان می دهد که طی اجرای طرح استقبال از مهر سال 1392 حدود 10 نوع اقدام مرمتی در هریک از این نواحی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در طرح استقبال از مهر سال 1392 علاوه بر همسطح سازی 332 دریچه، 3866 متر طول جدول بتنی بهسازی و اصلاح شده است. علاوه بر این در سطح پیاده روهای منتهی به مدارس 3477 متر مربع از سطح این گذرگاه ها با استفاده از مصالح همسان مرمت شده اند.

مهندس شهرام باقری با بیان آنکه در طرح استقبال از مهر امسال تمام نقاط آسیب دیده آسفالت در شعاع 75 متری درب مدارس تحت اجرای عملیات لکه گیری گرفت، یادآور شد: در این طرح 22380 متر مربع از سطح معابر حمل و نقلی در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران لکه گیری شده و از این رو می توان از عدم نیاز این گذرگاه ها به هزینه های سنگین روکش کلی در آینده نزدیک مطمئن بود.

وی استفاده از مجموعه شاخص های دقیق فنی در کاربرگ های نظارتی طرح استقبال از مهر سال 1392 را عاملی مهم در جهت استاندارد شدن فرآیند ارزیابی طرح های موردی دانست و افزود: وصول بیش از 1200 کاربرگ از نواحی مختلف نشان می دهد که کوچکترین اقدامات مرمتی این طرح مورد بازدید و ارزیابی ناظران قرار گرفته است.

مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها با تاکید بر اینکه مرمت و بهسازی معابر، اقدامی موقتی و محدود به طرح های موردی نیست، یادآور شد: با وجود افزایش روزافزون تعداد وسایل نقلیه و بیشتر شدن طول شبکه معابر، تعداد پیام های گلایه آمیز شهروندان در مورد وضعیت آسفالت، جداول و سنگدال ها کاهش معنا داری نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته و این روند کاهشی به صورت ماهانه ادامه دارد.

به گفته مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، تعداد پیام های مذکور طی شهریور ماه امسال نسبت به ماه قبل در مورد وضعیت آسفالت معابر نزدیک به 2 درصد و در مورد روکش آسفالت بزرگراه ها نزدیک به 17 درصد کاهش یافته است.  این کاهش انتقادات در مورد خرابی جداول بتنی 5/7 درصد و در زمینه نیاز به مرمت سنگدال ها 22 درصد بوده است./
برچسب ها: کاهش ، وضعیت ، معابر ، انتقادات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.