سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مصرف 1،1 میلیارد لیتر نفت کوره در نیروگاه نکا

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به اهمیت ارسال سوخت دوم به نیروگاه نکا گفت: در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال یک میلیارد و 130میلیون لیتر نفت کوره ارسال شده که این رقم در شش ماهه دوم رو به افزایش خواهد بود.

قرائی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: در صورت قطع گاز، تأمین نبودن گاز طبیعی و بروزسرمای شدید زمستانی به طور متوسط مصرف روزانه نفت کوره نیروگاه به 9 میلیون لیتر هم خواهد رسید که با تأمین و ذخیره سازی این سوخت درنیروگاه هیچ مشکلی برای تولید برق پایدار بوجود نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: با توجه به ارسال نفت کوره از سوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی به نیروگاه شهید سلیمی نکاء روزانه چهار میلیون لیتر نفت کوره مصرف می شود.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری از افزایش 9 درصدی تأمین نفت کوره مورد نیاز نیروگاه شهید سلیمی نکا در شش ماهه نخست امسال خبر دادگفت: در راستای تأمین سوخت نیروگاه،به طور میانگین روزانه 200 دستگاه نفتکش جاده پیما و 51 مخزن دار از طریق راه آهن به صورت شبانه روزی فعال هستند که در صورت قطع گاز طبیعی،این تعداد رو به افزایش خواهد بود.

بگفته وی افزایش 9 درصدی تأمین نفت کوره در شش ماهه نخست یکی از مهمترین اقدامات شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تلقی می شود./س

برچسب ها: فراورده ، نفتی ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.